Bera Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 Hej på er. Jag har bränt igenom Pokemon, Sailor Moon och Starzinger med mina ungar (4 & 6) år och undrar om det finns tips på annan bra anime på svenska. Det finns ju en del äldre serier men jag hade mardrömmar i flera år efter att ha sett Silverfang, Grottpojken Rai och Galaxy Express i samma ålder. Så ... finns det någon serie där ute som jag missat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 Cardcaptor Sakura är det första jag kommer på. Alternativt Yu-Gi-Oh! och alla andra spinoffserier som handlar om kort/monster/leksakssnurror (Beyblade, Digimon etcetera). 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 eeeeh ... tänker på avatar den siste luftbändaren... den är dock inte anime anime ..... men den är VÄLDIGT BRA den är influerad av japans animation xD och sen har vi oban star racers ... som inte heller är anime anime ... tror det var fransk koreansk och witch som är ... italiensk ? men med anime feeling ... magic girls och etc jag vet att bakugan och dinosaur king var anime som gick på tv som var dubbad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 Vet att Kaleido Star sändes svenskdubbat på barnkanalen för ett antal år sen, kanske går att få tag i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 15, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2014 Sandybell, den gjorde min barndom. Den lär gå att få tag på lite hår och där, svenskdubbad och helmysig (lite flickig så det beror väl på vad dina ungar gillar) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet oktober 15, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2014 Tackar för många fina tips, ska se vad de fastnar för. Just nu springer de runt och skriker om astro-åska och Haka-kedja, det är något speciellt med hur anime bjuder in till lek och fantasi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 18, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2014 Glömde nästan: Transformers; the Michael Bay-less edition(s)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet oktober 18, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2014 Kanske Transformers Armada om man vill se en mecha-serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet oktober 18, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2014 Inte serier, men förstås filmen Min Granne Totoro hör till grundutbildningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet oktober 18, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2014 Totoro går på SVT B om en halvtimme, bästa filmen någonsin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matthias kalsson Skrivet maj 15, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2016 Kanske Bakugan, Beyblade, Tmnt= Teenage Mutant Ninja Turtles. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet maj 30, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2016 Ingen anime men om du inte redan sett den så rekommenderar jag starkt Avatar The Last Airbender. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg