ThoseN Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 gör en bild på meg me Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 AHA! Där! Haha, hade en känsla av att jag skulle titta uppåt, p.g.a. min avatar!:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 bild på mig...vill ändra avatar...gärna flera olika... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Se..förundras.. tre medlemmar på en bar... Geo Ikkari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 hehe ski...."funderar på att skaffa en sån tröja nu..." tack.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 men vilka är det som står i baren? NO NAMES! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 men vilka är det som står i baren? NO NAMES! Gissa tre gånger^^;; Herid krunaldo och.... DU! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Hm... det är jag som sitter i soffan va? Krunaldo ligger och sover, mycket typiskt, fast han har aldrig solglasögon.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Hm... det är jag som sitter i soffan va? Krunaldo ligger och sover, mycket typsitkt, fast han har aldrig solglasögon.... Enligt mina bilder har han^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 now do memememe! helst med något riktigt FETT vapen! stora rejäla grejer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldarion Skrivet september 19, 2004 Anmäl Share Skrivet september 19, 2004 no memmememememmem me stort svärd :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 19, 2004 Anmäl Share Skrivet september 19, 2004 Arigatou Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 19, 2004 Anmäl Share Skrivet september 19, 2004 Hehe... Gillade bilden i Baren... Jag önskar en bild då Herid slaktar Cainz... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 JAg har kommit fram till att jag inte kan göra en bild på mig själv (det skulle bli tråkigt) så här har ni chans för revanch :D Alla duktiga där utr var snäll å gör en bild av er version på mig! (Och nej.. Jag är inte ego) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 hmm.. jag kan inte rita så bra än.. den här tråden verkar ha dött! någon måste rita en bild på hellis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Bild på Hellis? He he he >:( Fast jag vet inte fall jag vågar förän hösttävlingen är över :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 captain rita en bild på hellis du Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Okej då, men det blir på ditt ansvar ThoseN :P http://img.photobucket.com/albums/v397/PsychoCaptain/HellisSkiss.jpg En välldigt snabb blyertsskiss inskannad i datorn och färglagd lite hastigt. Har ingen aning om ifall detta är i närheten av hur Hellis ser ut... Jag kanske gör nån lite snyggare bild senare om nån vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 häftig han ser nog ut så (om inte fulare). hihi :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 hehe...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 JAg har kommit fram till att jag inte kan göra en bild på mig själv (det skulle bli tråkigt) så här har ni chans för revanch Alla duktiga där utr var snäll å gör en bild av er version på mig! (Och nej.. Jag är inte ego) I'm up for the task! om du åtminståne postar mig något att gå äfter (nåt självporträtt lr möjligen en bild) och det kan ta ett tag innan den blir klar (säger hjämt så) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 JAg har kommit fram till att jag inte kan göra en bild på mig själv (det skulle bli tråkigt) så här har ni chans för revanch Alla duktiga där utr var snäll å gör en bild av er version på mig! (Och nej.. Jag är inte ego) I'm up for the task! om du åtminståne postar mig något att gå äfter (nåt självporträtt lr möjligen en bild) och det kan ta ett tag innan den blir klar (säger hjämt så) Kolla "hur ser du ut tråden.." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 han ser ut så nu iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Nice PP (Psyco Captain).. Gillar den ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 ville bara ut annonsera ett projekt som jag har på gång^^ "The Art Squad!" En serie som ska handla om Vissa forums medlemmar... Nämligen japs,zaffe,vicius,ebba, in action och till och med mig själv^^ (många andra forums medlemmar dyker även dom upp^^) Handlingen är något oklar men serien ska heta "Search for the Forum" och utspelar sig i en cybervärld som fungerar lite som anime.se... bara att denna är en fullt utvecklad V-R community! (Ninjor och mustachprydda män utlovas^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg