Hellis Skrivet september 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 wtf står det I <3 EGL eller står det SGL? ^____^;;; I hope for your sake it says EGL! _fufufu_ Ditt eget fel ^^ Du skrev att du älskade SGL bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 :D De var skit ballt ju.. Fast jag hade inte dirket nåra ögon :P :P Men sköna bilder annars ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Här är en liten hyllning till sidan^^ läs först sen den här Zaffe och japs: I'm on it Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 aaah!!! ja är inte me!!! Buhuhuh =( ikkari ligger på golvet och gråter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 vad gör jag? ser ut som om jag pinkat på mig :P hur som helst snygg :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Hihi, jag är med, och jag skjuter på någon på den första bilden! Akta er för mig annars måste jag skjuta er med Rockbuster! Sån är jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Hihi, underhållande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Varför står RockmanZero i närheten av mig på andra bilden?! Den saken hängde bara med mig när hon gick i samma klass som mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Vart är jag? :D EDIT: Ah, nu såg jag! Vill också ha något coolt vapen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Hoho, den var skön. Gillar hur jag kollar på Mr M som verkar ha en grävling i byxan. G på bandanan står för Gaijin :D Om du gör en till så vill jag ha mer hår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Yeah! Jag fick vara med... på ett hörn höll jag på att säga, men jag var ju i mitten! Akta er för magister Katt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Yeah! Jag fick vara med... på ett hörn höll jag på att säga, men jag var ju i mitten! Akta er för magister Katt. Självklart^^ Glömmer man dig kan man lika gärna hoppa i sjön Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Mehe, jag lyckades inte undkomma att bli ritad.. Men det var fint. Gillar att du fick med korset också. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Rymdiz var inte med. =(::: :P Akta er för magister Katt. Alltid! Magister katt såg ut att vara på riktigt klösbrädehumör på den bilden! bäst att passa sig... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Magister katt såg ut att vara på riktigt klösbrädehumör på den bilden! bäst att passa sig... :D Pöh?? Hela tiden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Ditt eget fel ^^ Du skrev att du älskade SGL bilder inte ifall du syftade på denna tråden: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=1384 :D Men ja kan ha fel, kanske skrivit det någon annanstans... >_>;;;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Ajdå! Du gillade visst EGL ^^;;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Jag ligger i underläge som vanligt... (MEN JAG ÄR MED!!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 En "hyllning" till våra moderatorer Bild på Zaffe Bild på Japs Bild på Skutty Wan Om nån vill ha en version av sig själv tecknad så står jag tillförfogande^^ Jippie!Chibi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Om nån vill ha en version av sig själv tecknad så står jag tillförfogande^^ Om du orkar så skulle det vara kul om du gjorde en på mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 hehe ski me chibi...=) om du har lust och tid så vore det snällt om du gjorde en till mig me..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 snällt om du gjorde en till mej me ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Jippie!Chibi! Synd att jag inte är lika söt i verkligheten ;) Hur visste du att jag älskade att bygga saker i sandlådan när jag var liten?? Det var lite svårt att läsa allt... Du borde verkligen skaffa dig en scanner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Hej, fick inte jag vara chibi =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Hej, fick inte jag vara chibi =( Bara lugn, Hellis kommer att göra en ny bild med dig och mig som chibi. Eller hur? *Riktar Rockbustern mot Hellis huvud. (Jag skämtar bara) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg