Feenit Skrivet september 5, 2014 Anmäl Share Skrivet september 5, 2014 Har cirka 77 stycken VHS-kassetter. Jag tar 250:- för allt så länge det är något som vill ha dem. Gammalt intresse och det gör ont att bara kasta dem, så om det är någon som vill ha dem säljer jag rubbet i ett stort paket :) Det är blandat engelska & japanska. Jag ber om ursäkt för att inte ge en fullständig lista. Se bild för alla förutom Urusei Yatsura serien. Men här kommer exempel. Urusei Yatsura movie 1, 3, 4, 5, 6 Urusei Yatsura TV series 1-8 Andra serier det finns band i är: Giant Robo Bubblegum Crisis Bubblegum Crash Record of lodoss war Oh my goddess! Akira Jag kastar även manga: blade of the immortal cry of the worm och blood of a thousand, första battle angel alita, Silent Möbius 1 och 2 och You're under arrest lights and siren! och the wild ones. Ninja Scroll och Metropolis föjer med på DVD. Först som hämtar allt i Göteborg Kvillebäcken gäller och ta gärna med dig en kompis för att bära! (Skickar inte) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 6, 2014 Anmäl Share Skrivet september 6, 2014 Jag hade också X The Movie på VHS! The memories.... El Hazard, är det amerikansk VHS-utgåva? Coolt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feenit Skrivet september 6, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2014 Jag hade också X The Movie på VHS! The memories.... El Hazard, är det amerikansk VHS-utgåva? Coolt. Tyvärr är det Engelsk dub PAL på El Hazard. Jag vet att back in the day försökte jag alltid få tag i Japanska, men det var för 13 år sen i Linköping och det fanns inte mycket att välja på då Hoppas det stillar din nyfikenhet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feenit Skrivet september 12, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2014 Tack för de som har tittat på annonsen, men nu åker de i sopen istället. Ha en trevlig helg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet september 12, 2014 Anmäl Share Skrivet september 12, 2014 Sjukt, eller hur? Att man ska behöva slänga det. GBG är lite off för mig, annars hade jag huggit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feenit Skrivet september 12, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2014 En gång i tiden var det mycket pengar, men nu är det inte värt resan. Helt förståeligt, dock gör det lite ont att bara heva iväg det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg