Klibbnisse Skrivet augusti 19, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2014 I och med jag nu tänkt stanna kvar ett tag efter ett par års uppehåll planerade jag att skriva i den alldeles ypperliga introduktionstråden för nya medlemmar som jag minns att vi hade förr... men efter en kvarts letande via telefonen finner jag den ej. Kära Bullen, vart har nu denna tråd tagit vägen? Jag hoppas ni kan hjälpa mig, annars vet jag inte vad jag skall ta mig till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet augusti 19, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2014 Står fäst överst i Foruminfo. Här har du länk: http://www.anime.se/forum/topic/26-presentationstr%C3%A5den/ Välkommen tillbaka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2014 Tackar, i dubbel bemärkelse! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg