Gogo Skrivet augusti 10, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2014 Finns det intresse för volym 1-4 av Cromartie High School (eng)? Har även Full Metal Alchemist vol. 1 på japanska i nära nyskick. Har även en drös med animé-dvd:er som ligger och skräpar, finns det intresse för sådant nu för tiden? Isf tar jag en bild på allt jag har (säkert runt 20 volymer eller mer). Kan sälja allt för 300-400. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet augusti 10, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2014 Intresse för dvd:er finnes absolut, du får gärna lägga upp bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 17, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2014 Intresse för dvd:er finnes absolut, du får gärna lägga upp bilder Kul! Ursäkta mitt sena svar, har haft fullt upp på arbetet och med en resa ned till släkten. Här kommer bilderna! Säg till ifall du vill ha mer information om någon DVD eller så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 20, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2014 All animé är såld till nebukanessar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pekei Skrivet september 17, 2014 Anmäl Share Skrivet september 17, 2014 Om det är mangan av Cromartie High School du snackar om så är jag faktiskt intresserad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2014 Hej! Yes, jag har volym 1-4 på engelska av mangan. :) Vad sägs om 150 kr plus frakt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg