wilfried Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 https://www.kickstarter.com/projects/1300298569/under-the-dog An anime science fiction action thriller that will explore what it means to live and die well, testing the limits of all we hold dear Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 Har kollat in den och stämmer in med de som klagar över att man måste gå till $100 för att få en fysisk kopia. De har tagit till sig kritiken och säger att de förmodligen kommer att kunna erbjuda en barebones-skiva för antingen $40 eller $60. Blir det $40 så hugger jag, sen går min gräns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 Ser nu att $20 för att få filmen som download är slutsåld. 250 st? Det är väl ändå lite väl lågt. 2.500 kanske skulle vara vettigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 De lade till en obegränsad nivå för HD-nedladdning, dock 25 dollar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 Och Blu-ray på $60. Mja, det blir en $25 för mig då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Citerar mig själv i "Sverige och svenska i anime"-tråden: Under the Dog: Denna planerade, Kickstarter-finansierade animekortfilm har en svensk huvudperson, tonårsflickan Anthea Kallenberg. Anthea räddades från människohandlare av en FN-överste på hemligt uppdrag i Skandinavien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Exakt 17 personer i Sverige har namnet Anthea. Av dessa har fyra det som tilltalsnamn. En heter Anthea Cocks. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet september 6, 2014 Anmäl Share Skrivet september 6, 2014 Konceptet intresserar mig inte jättemycket, och karaktärs- och mechadesign är inte så intressanta, men jag beslutade mig för att haka på projektet ändå. Ångrade att jag inte var med på Little Witch Academia 2-kickstartern, så jag stödjer denna som av princip. Blev Senior Operative - Field level. Funtar på att lägga till manus-goodie också. Kunde vara kul att se hur ett sådant är formatterat i anime-industrin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 6, 2014 Anmäl Share Skrivet september 6, 2014 Och kanske vi ska ge en liten påminnelse om att den stänger idag söndag klockan 17:53. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 7, 2014 Anmäl Share Skrivet september 7, 2014 Har velat lite fram och tillbaka om jag ska stödja projektet eller inte men sen glömde jag bort det tills nu när jag såg att folk hade skrivit i tråden. Till slut så bestämde jag mig att stödja det och eftersom jag gillar fysiska skivor så valde jag SENIOR OPERATIVE - FIELD RATED, nu är det bara att vänta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 9, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 15, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2014 PayPal Option is now live on http://www.under-the-dog.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg