Brezals Skrivet juli 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2014 hitta en bild eller ta en bild själv på den bästa Tsundere repliken du tycker, och lägg upp på denna tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Detta var sannerligen en intressant tråd, minst sagt rätta tråden för mig. Mina waifus säger en hel del underbara saker, men eftersom jag har dålig uppkoppling just nu får denna underbara mening duga. I'll be back. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Här har vi den, ja. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Yoink! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet augusti 10, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2014 Från Toradora Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg