Brezals Skrivet juli 23, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 omg VARNING!!!CUTENESS OVERLOAD!!! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raz Skrivet juli 23, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 Åh, jag blir galen - jag känner igen den lilla melodin i början så jävla väl men jag kan inte placera vart den kommer ifrån. Har gått igenom varenda Tohou-låt jag känner och en hel hög med anime-openings men hittar det fan inte. Tycker det finns någon sorts likhet med flöjten i början av Platinum Disco, men annars står det hel still. Kommer inte kunna släppa det här på hela dan! Skitsöt video, förresten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet juli 23, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 SÖÖÖT! Inte särskilt insatt i Vocaloid men syskonparet är ju lite för sockerfina för att ignorera ;-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 23, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 SÖÖÖT! Inte särskilt insatt i Vocaloid men syskonparet är ju lite för sockerfina för att ignorera ;-) Som ett fan av LenxRin-parningen kan jag inte låta bli att påpeka att de inte är syskon utan spegelbilder! >n< VÄLDIGT SÖT VIDEO btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet juli 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2014 Som ett fan av LenxRin-parningen kan jag inte låta bli att påpeka att de inte är syskon utan spegelbilder! >n< VÄLDIGT SÖT VIDEO btw Åhå! Det visste jag inte! Tackar för rättelsen ;-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2014 Åhå! Det visste jag inte! Tackar för rättelsen ;-) Jag är inte van vid att folk tackar mig när jag kommer med pekpinnar, jag vill tacka istället ;w; 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 27, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2014 aaaawww so cute <3 <3 <3 och känner igen någon ton/melodi i det hela men kan inte placera det ... funderar på butterfly ... men tror det inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg