Brezals Skrivet juli 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2014 Handlar om Handa Seishu en man som målar japansk kalligrafi. Och efter att ha hamnat i bråk med en annan kalligrafiker vid en utställning så vill hans familj att han flytter ifrån staden ett tag, till en liten ö. Där måste han anpassa sig med sinna nya grannar och livet bortom staden, där han samtidigt försöker bemästra sin konst. Men han blir konstant bestörd av ungarna på ön som är instresseade av han. Denna komedi kommer nog vara min favorit denna säsong. Jag rekommenderar den starkt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet juli 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2014 Ser man på! Så den fick en anime alltså! Jag har läst lite av mangan och den verkade rätt kul. Ska allt hålla ögonen på denna då! Kan nog komma att läsa mangan parallellt med animen och se hur mycket eller lite de skiljer sig åt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karja Skrivet juli 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2014 Barakamon tyckte jag var överraskande bra. Jag vet inte ifall jag kommer tycka att det är den bästa serien från den här säsongen, men jag kommer kolla igenom hela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet juli 20, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2014 Kan redan säga att denna serie är en av det roligaste jag har sett.. :D Avsnitt 3 var helt galet roligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juli 21, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2014 Kan redan säga att denna serie är en av det roligaste jag har sett.. :D Avsnitt 3 var helt galet roligt Jag håller med om avsnitt tre! Literaturtjejens återkomst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Såg alla tre avsnitt idag och kommer definitivt följa den här! Den påminner lite om Yotsuba i sin humor, vilket bara kan vara bra. Jag önskar att jag hade en grannunge som Naru! Fast den önskan skulle jag nog ångra ganska snabbt, nu när jag tänker på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 30, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2014 mm... mandom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 10, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2014 Har inte så mycket att skriva men, en av de bättre serierna för denna säsong. Sköna karaktärer och bra humor, mer än så behövs inte ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg