dxtr Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Ungefär 136 Ahh goodie ;) Bara och hoppas att de slytar att dryga med serien snart. Riktigt deprimernade atm, där jag slutade... Mm :/. Men... Desto mer fillers nu desto mindre sen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Ungefär 136 Ahh goodie ;) Bara och hoppas att de slytar att dryga med serien snart. Riktigt deprimernade atm, där jag slutade... Mm :/. Men... Desto mer fillers nu desto mindre sen! Kan man väl inte våga påstå.. :S Bara tills de dryga tecknarna börjar följa mangan igen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Anledningen till fillers är ju pga animen höll på komma ikapp mangan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Ja men ny tycker man att mangan borde vara lååångt före, fillern har ju hållit på i säkert över ett år nu. :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 ... Jag börjar snart läsa mangan istället... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 ... Jag börjar snart läsa mangan istället... Mm, det är ju riktigt deprimerande det de håller på med nu... De borde ju inse att de snart kmr tappa folk :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Ja men ny tycker man att mangan borde vara lååångt före, fillern har ju hållit på i säkert över ett år nu. :sleep: Jo, men sen efter ett tag så är vi på samma spår igen, fillers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Ja men ny tycker man att mangan borde vara lååångt före, fillern har ju hållit på i säkert över ett år nu. :sleep: Jo, men sen efter ett tag så är vi på samma spår igen, fillers. pessimisten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 vill påstå att han är realist, ja. och så långt före är magan inte än, sen vill jag minnas att de var nåt strul med licensen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 vill påstå att han är realist, ja. och så långt före är magan inte än, sen vill jag minnas att de var nåt strul med licensen. Jojo, jag tvivlar heller inte särskilt mkt på att framtida strul kommer att uppstå, tyvärr :( Är väl bara sitta och hålla tummarna på att de slutar med fillersna iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Precis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 --- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loro Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 De nya shpuuden har kommit! Kapitel 11. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 28, 2007 Anmäl Share Skrivet april 28, 2007 Lol? Shippuden har ju redan en egen tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg