Sceleris Skrivet juli 20, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2014 Vilken olyckspräglad turnering. D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet juli 20, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2014 Mpste vara sommarvärmen som krachar alla prylar :p. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 22, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2014 Det är på lite kort notis och i elfte timmen, men jag behöver också dra mig ur. Jag har tajt om tid de kommande dagarna och flyger till Stockholm på fredag och har ingen möjlighet att delta förrän jag är tillbaks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet juli 22, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2014 jahapp, då vart det bara jag kvar i lag 5 xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 22, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 22, 2014 jahapp, då vart det bara jag kvar i lag 5 xD Kom hem tidigare än jag hade väntat mig, så skulle kunna vara stand-in för något lag om det tillåts. Dock så har jag ingen mic just nu, får se när den kommer på posten. Hmm...? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 23, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 Jag och Brezals tog av finhandskarna och duellerade i Starcaft 2 för några minuter sedan representerande lag 2 och 5. Lag 2 fixade biffen efter att ha spelat ganska usel Starcraft förra matchen och visade sig värdig igen. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 24, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2014 Lag 5 vinner matchen mot lag 1 i Osu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2014 Lag 2 gick segrande ut från Twisted Treeline över lag 3, plus en vänskapsblandmatch med riktigt tokiga vändningar i en och en halv timma. Good game everyone. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Har uppdaterat förstainlägget, med poänglista. Återigen, genom matcherna så får lagen poäng – 3p vid vinst, 1p vid oavgjort, 0p vid förlust – och det lag som har mest poäng i slutet vinner turneringen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Eventuellt 4 pers som har lust att springa runt och indirekt afka på bf3? :D Detta för imorgon då, om vi inte lyckas hitta ett annat alternativ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Eventuellt 4 pers som har lust att springa runt och indirekt afka på bf3? :D Detta för imorgon då, om vi inte lyckas hitta ett annat alternativ. Jag har inte BF3 men menar du några som ska övervaka eran match? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Jag har inte BF3 men menar du några som ska övervaka eran match? Njaeh, mer i stil med att man behöver vara 8 spelare för att starta eller något i den stilen (vi är ju 4 pers - 2v2), samt för att inte randoms ska joina och "förstöra" så behöver vi 4 pers som kan springa runt lite med inte "påverka" matchen i sig ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Så nu fick jag ihop det klippet, härnäst är matchen mellan mig Brezals. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Så nu fick jag ihop det klippet, härnäst är matchen mellan mig Brezals. Denna gången blev det lite Wub Wub ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Oja, till viss del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 27, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Under Anime.se:s sommarspelturnering 2014 spelades en match där fyra modiga personer prövade sina nerver genom att under en timme utsätta sig för skräckspelet Outlast.De fyra spelarna saknas ännu; denna video är allt man hittat. (Matchen mellan lag 3 och 4 gick ut på att spela längst, dock max en timme, av Outlast utan att bli för rädd; det blev oavgjort. Här är min fullängdsvideo, fast det händer inte så mycket där.) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Hahaha! Sceleris: jag kan inte sluta lé varje gång du är helt iskall vid varje jumpscare och drar ett diskret leénde kort därefter. "Hah, är detta det bästa ni har att kasta mot mig..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Haha, det där med handen missade jag förra gången jag kollade på videon. Jag i min inspelning är inte lika cool som Sceleris, inte lika rolig som Zeedox och inte lika modig som drend (att spela i ett kolsvart rum) men det jag kan stoltsera med är att jag kommer längst på en timme. Bra jobbat allesammans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 MathJuice och Sceleris, snyggt redigerat! :'-D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Första delen av matchen mellan lag 1 och 5. De andra delarna kommer snart på min kanal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Nice med mer videos, keep em coming! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2014 Youtube påstår att jag bryter mot upphovsrätten, i del 2 som jag precis laddade upp identifierades Lisa - Crossing field (Sword art Online Introt) som var en av låtarna som vi spelade i klippet. Youtube stängde av ljudet i hela videon. Kommer försöka göra en "så här gick det" video om ni är intresserade av massa siffror... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juli 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2014 Matchen mellan lag 2 och 4 kommer förhoppningsvis att livesändas på twitch, testet gick bra så vi håller tummarna. Kampen kommer att avgöras i Battlefield 3 och spelläget blir bäst av 3 i ESL's föredetta 2vs2 Conquest small, kamp om Bravo flaggan på kartan: Grand Bazaar. Livesändningen kommer att startas vid 21:00 ikväll om det inte dyker upp några förhinder. Länk: http://www.twitch.tv/soverejn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juli 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2014 Lag 2 går iväg segrandes över lag 4 med 3-0 där den sista rundan som spelades för äran var väldigt jämn då lag 4 med lite list, lyckades bryta sig igenom våran försvarslinje och senare låsa ute oss från B-flaggan. 3:e rundan slutade med en vinst med endast 12 tickets kvar. Här är länken till hela videon: http://www.twitch.tv/soverejn/b/552493416 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2014 Detta innebär då att lag 2 har spelat färdigt alla fyra matcher med 3 vinster i bagaget. Nu behövs en semester för våra svårt sargade nerver. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg