MathJuice Skrivet juni 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2014 Lag 2, AKA "Sceleris är en hamster IRL" ( ), har match mot lag 1 lördag den 12:e juli i Starcraft 2 samt mot lag 3 lördag den 19:e i League of Legends. Soverejn kommer kunna spela fr.o.m. den trettonde så första matchen blir en 2v2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2014 Jag har tyvärr haft fullt upp de senaste tre veckorna (flyttat och byter jobb och sånt), så har läst en massa meddelande nu , den 12 (och hela den helgen), är jag helt fullbokat med irl saker tyvärr :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 2, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2014 Söker någon från Lag 4 och Lag 5 att diskutera spel och tid för match med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 3, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2014 Jag måste tyvärr dra mig ur helt, jag hade inte räknat med att mina föräldrar har internet som knappt är värdigt att kallas internet... har konstanta connection drops. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 5, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2014 Slängde ihop en logo som jag kommer använda i mina filmer från lag 2s matcher. Tänkte jag delar med mig med andra som kanske har användning av en logga. Hoppas att den inte är alltför terribad (eller yandere). Den är i png, så det är en transparent bakgrund och kanske inte ser så tydligt ut med vitt bakom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 7, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2014 Bra logga, skulle gärna se att det står på svenska istället för engelska bara. "Sommarspelturnering Juli 2014" Filmar jag kommer jag att använda den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 12, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2014 Welp, en krossande förlust för lag 2. Kan jämföras med Brasiliens match mot Tyskland. Nästan... Grattis lag 1! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 13, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2014 Lite klipp från matchen mellan Lag 1 och Lag 2 aka Sceleris är en hamster IRL. Edit: 1000 inlägg!!!!!!!1 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg MathJuice Skrivet juli 13, 2014 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet juli 13, 2014 Det blev dubstep till slut... Mitt bidrag blev minst sagt mer annorlunda. Hade dessutom problem med ekon, så nu har man att strula med tills nästa vecka. 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 13, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2014 Ni gör korta klipp bara. Jag Håller på att göra en video över hela matchen, skype-samtalet och alla rundorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 13, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2014 Det blev dubstep till slut... Mitt bidrag blev minst sagt mer annorlunda. Hade dessutom problem med ekon, så nu har man att strula med tills nästa vecka. Nice video! Yes, gillar du inte elektronisk musik? :P Höll tillbaka frestelsen att göra massa snurr med kameran, färger och text och sånt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 13, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2014 Nice video! Yes, gillar du inte elektronisk musik? :P Höll tillbaka frestelsen att göra massa snurr med kameran, färger och text och sånt. ^^ Man kan säga att jag är lite "kräsen" med vad för wub-wub jag lyssnar på. Å andra sidan så hade du gjort bra musikval i videon, riktigt fina touches. Jag lovar att nästa video blir bättre. Om jag inte misstar mig så är det League of Legends som står på tur. Ironiskt nog är jag säkert bättre i det än vad jag var i SC2. Men "Sceleris är en hamster IRL" ger sig inte så lätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet juli 13, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2014 Men det var ju gosig electro i början, det går inte att säga nej till gosig electro. :PKom hem tidigare än jag hade väntat mig, så skulle kunna vara stand-in för något lag om det tillåts. Dock så har jag ingen mic just nu, får se när den kommer på posten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 14, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2014 Äntligen är min video uppladdad. Efter att ha klippt lite granna och konverterat till ett normalt filformat, redigerat i ett segt redigeringsprogram, väntat på nästa konvertering och till sist väntat på den extremt långsamt uppladdningen till youtube är den äntligen här, alla matcherna mellan lag 1 och lag 2 i starcraft från början till slut ur min synvinkel! Mina andra videor kommer antagligen att klippas till kortare delar för det här tog för lång tid att ladda upp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 14, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2014 Äntligen är min video uppladdad. Efter att ha klippt lite granna och konverterat till ett normalt filformat, redigerat i ett segt redigeringsprogram, väntat på nästa konvertering och till sist väntat på den extremt långsamt uppladdningen till youtube är den äntligen här, alla matcherna mellan lag 1 och lag 2 i starcraft från början till slut ur min synvinkel! Mina andra videor kommer antagligen att klippas till kortare delar för det här tog för lång tid att ladda upp Det känns coolt att ha tre olika videos från samma event. Samtidigt var det lustigt att min level skrämde er med tanke på hur resultatet blev. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 14, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2014 Äntligen är min video uppladdad. Efter att ha klippt lite granna och konverterat till ett normalt filformat, redigerat i ett segt redigeringsprogram, väntat på nästa konvertering och till sist väntat på den extremt långsamt uppladdningen till youtube är den äntligen här, alla matcherna mellan lag 1 och lag 2 i starcraft från början till slut ur min synvinkel! Mina andra videor kommer antagligen att klippas till kortare delar för det här tog för lång tid att ladda upp Det känns så konstigt att höra sin egen röst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karja Skrivet juli 15, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2014 Det här var ju en rolig idé. Synd att jag regade mig lite sent bara, men det skulle vara kul att delta ifall ni kommer fortsätta att hålla turneringar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 16, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2014 Det här var ju en rolig idé. Synd att jag regade mig lite sent bara, men det skulle vara kul att delta ifall ni kommer fortsätta att hålla turneringar. Jodå, det kan nog hända om det här går bra, fast friare, enklare spelsammankomster kan ju ordnas när som helst under året! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet juli 16, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2014 Jodå, det kan nog hända om det här går bra, fast friare, enklare spelsammankomster kan ju ordnas när som helst under året! Kanske i en sprojlans ny tråd där vem som helst kan utmana en annan som helst till vad som helst när som helst och visa upp resultatet för oss andra (- helst)... Skulle digga't om vi uppmanade varandra att lösa dispyter och hetsigt olikatänk genom spelmatcher (kanske lite som i en NO GAME NO LIFE anda?). - Miyuki i mitt doki doki kokoro 4evah yoo~! - PÄH! Sällan, weeaboo-chan! Mama Kanata is da cheetah cheetah meow wow i min kattsoppa - M(oe)RRRAAOW! - Let's duel, pupfejs. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 16, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2014 ... Eh, ja, nåt sånt, varför inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 17, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2014 Lag 2 och 5 möts den 20:e på kvällen och lag 2 och 4 möts den 26:e. Som det ser ut nu så är det preliminärt i Starcraft och Hawken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet juli 17, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2014 Har inte det spelats fler matcher än mellan lag 1 och 2 där någon spelar in? Skulle vara kul att se hur de går för alla andra och efteråt kanske göra en spellista med allas inspelningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 18, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2014 Har inte det spelats fler matcher än mellan lag 1 och 2 där någon spelar in? Skulle vara kul att se hur de går för alla andra och efteråt kanske göra en spellista med allas inspelningar. Det finns en matchlista i första inlägget. Nästa match spelas imorgon kl 19:00. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 20, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2014 En uppdatering: Matchen mellan lag 2 och 3 den 19:e har flyttats p.g.a. tekniska respektive IRL problem. Vi återkommer med ny tid och datum. Just nu får jag inte tag i någon från lag 5 att diskutera dagens match med. Jag återkommer mellan åtta- niotiden med förhoppningsvis en upptadering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet juli 20, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2014 Måste tyvärr dra mig ur turneringen, min dator stendog idag, så ska börja planerandet av att sätta ihop en ny, vet inte hur lång tid det kan ta riktigt :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg