Brezals Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Tokyo Style på Lördag i Kultur huset i Vallentuna, vet inte allt som händer där, men Japanskt Café och Någon form av loppis och marknad för Japanska saker ska finnas där under dagen.http://www.vallentuna.se/sv/Uppleva-och-gora/evenemang/Alla/Mangakonvent/ Vet inte om jag kommer vara där.. Har ont om pengar.... Ifall ni inte vet vart vallentuna ligger så är det 30 minuter roslagståg från Stockholm norrut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Vet inte om jag kommer vara där.. Har ont om pengar.... Äsch, gå dit! Det är ju fri entré, och det är gratis att fönstershoppa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 15, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Jo.. Jag drar nog dit, en polare var intresserad och dra också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg