lolcatinti Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Just nu cirkulerar en trailer på nätet från några fans som vill finansiera en live-action-version av Akira. Kolla in trailern här: Vad tycker ni? Jag är lite skeptisk till att de snackar engelska… :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Så vitt jag förstår det så är det trailern som är projektet, alltså att det är färdigt och att den där videon är slutresultatet. Med det sagt så var det nog bara en sak jag faktiskt tyckte om, och det var staden i början, som det där för mig ikoniska skrattande hologrammet. Inte så att jag avskydde resten av trailern, men... jag vet inte, jag tyckte varken att det fångade originalet eller att det kändes som en egen kreativ anpassning. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido95 Skrivet juli 2, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2014 tror att det redan är klart att akira kommer som liveaction film. https://www.moviezine.se/nyheter/filmatiseringen-av-akira-ateruppstar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2014 tror att det redan är klart att akira kommer som liveaction film. https://www.moviezine.se/nyheter/filmatiseringen-av-akira-ateruppstar Jag är skeptisk. Det där var ett år sedan, och projektet verkar lika dött ännu. Collet-Serra snackade förvisso om den i februari (och dissade originalkaraktärerna), men det är också allt. De måste få pengar någonstans ifrån, och marknaden i Hollywood för japanbaserade verk är väl svag. Tror inte att Edge of Tomorrow gjorde mycket för att ändra det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karja Skrivet juli 15, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2014 Jag är skeptisk. Det där var ett år sedan, och projektet verkar lika dött ännu. Collet-Serra snackade förvisso om den i februari (och dissade originalkaraktärerna), men det är också allt. De måste få pengar någonstans ifrån, och marknaden i Hollywood för japanbaserade verk är väl svag. Tror inte att Edge of Tomorrow gjorde mycket för att ändra det. Det var ju synd. Jag tyckte trailern var bra åtminstone och Akira är ju en film som skulle kunna funka i live action format. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg