Brezals Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=PQyDBEweBuE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Jao ClariS är bra! Reunion är definitivt ett OP till en anime jag sett nyligen, kommer dock inte ihåg vilken anime det var... Jag ser för mycket anime för att kunna minnas ;) *edit: Justja fan, Oreimo är det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinkik Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Gillar den här starkt även om det är en remix: https://www.youtube.com/watch?v=xCx4dfS1u3o 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 16, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2014 Med tanke på att jag älskar Nisekoi-introt så borde jag verkligen lyssna mer på ClariS...~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 16, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2014 ClariS är så bra att jag började gilla Oreimo mer tack vare dem! Tyvärr är Oreimo 2 så dåligt att jag började ogilla ClariS mer på grund av det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 17, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2014 kollade inte upp om vilka som gjorde musiken till Oreimo, men jag gillade öppningen till Nisekoi så mycket att jag faktist tog reda på vem det var som gjorde den, och det visade sig vara en duo som gjort en hel del musik till anime, som till Nisemonogatari, PMMM, Oreimo, och såklart Nisekoi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 26, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2014 Åh nej! Alice hoppar av! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 26, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2014 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 26, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2014 Alice får visst en ersättare. En ny medlem ska introduceras om ett par veckor när en nyproducerad singel ska följa med som bonus till en musiktidning. Om de inte ska passa på och byta namn så måste ju den nya tjejen ha rätt namn, annars passar det ju inte -- ClariS är ju en sammanslagning av "Clara" och "Alice" (Aris)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg