drend Skrivet maj 6, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2014 BILDSKAPARE, HÖR UPP!Ur den prestigefyllda Skrivutmaningens återkomst reser sig nu syster Bildutmaning och utsätter era fabulösa skaparhänder för en omgång bildberättande! Liksom sin ämnesbroder är Bildutmaningen ingen regelrätt tävling. Med stöd ur diskussioner och idéutbyten befäster jag nu att det främst är skaparen själv som avgör huruvida bidraget lever upp till uppgiftens kriterier. Att man deltar, skapar och delar med andra är det som vi värdesätter högst! °˖ ✧◝(○ ヮ ○)◜✧˖ °Den skälvande uppgiften presenteras i morgon, d.v.s 7/5-14, någon gång efter kl. 21. Vi ber deltagare och Nyckelordsnämnare (d.v.s dom två senaste icke-vinnarna av Skrivutmaningen 2.0, ärade Rainyday och Sceleris!) att med iver och lust ladda inför denna olidligt spännande morgondag! Vi förhåller oss någorlunda till följande: Bidragen postas direkt här i tråden Minst en bild, max 3 sammanhängande bildrutor (d.v.s en strip) Valfritt medium: traditionellt/ digitalt tecknande, kollage, fotografering, video.. Vi icke-tävlar om flest 23.59 näst-nästkommande söndag ska alla bidrag vara postade (18/5-14) Icke-vinnaren med flest gröna knapptryck? Du bestämmer nyckelorden för nästa omgång av SKRIVUTMANINGEN! Och ledorden för Teckningsutmaningen? Drrh-drrh-drrh-drrh-drrh-DRMM!: VATTEN, LJUS, LÄKEKONST och HÄNDER Och till er alla modiga (och omodiga) deltagare, ett stort vrålande LYCKA TILL! ヽ༼ ಠ益ಠ ༽ノ ヽ༼ ಠ益ಠ ༽ノ ヽ༼ ಠ益ಠ ༽ノ 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 6, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2014 *Sceleris! O du mästerliga trollkonstnär och admin, skulle du möjligtvis kunna ändra titeln till bestämd form d.v.s BildutmaningEN? Tack snälla~ ○´∀`○ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 6, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2014 Kan inte vänta :3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet maj 7, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2014 Jag slänger in två ord här, så får Sceleris komma med två till: Vatten och ljus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2014 Inte helt säker på att jag förstår vad som förväntas, men, öh, "läkekonst" och "händer"... kanske...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 7, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2014 Hade kanske tänkt att vi kunde vänta till kvällen meeen.... varför vänta, antar jag. LÅT SKAPANDET BÖRJA! ヽ(o`皿′o)ノ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet maj 11, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 Mest för att något ska hända här i tråden ... 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 11, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 Kraftfull skapelse Bera!: DMitt egna bidrag är fortfarande i tillverkningsfasen och jag är inte helt säker på om jag hinner färdigt! Ororo.. Men o' ack! Denna (något utdragna) spänning! LYCKA TILL ALLA! : DD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 14, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2014 Höll på ge upp men fick värsta snilleblixten hur jag kan använda nyckelorden när jag var på väg hem gående i regnet utan paraply, tyvärr har jag tenta på måndag så kommer nog inte hinna tyvärr. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 14, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 14, 2014 OOONOES SNOK3N! ;u; Jättetråkigt att höra att du kanske inte hinner dela med dig av din snilleblixt i tid! Har du fortfarande ork och lust kvar i kroppen efter tentan så får du jättegärna skapa och posta i efterhand! : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg RainyDay Skrivet maj 18, 2014 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet maj 18, 2014 Och här kommer mitt bidrag: 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 18, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2014 JAG HINNER INTE! ;u; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet maj 18, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2014 JAG HINNER INTE! ;u; GOGO!! Fortfarande 18 minuter kvar =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet maj 19, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2014 Föreslår att vi skjuter upp detta en vecka? Känns ju som det ändå är åtminstone 50% av deltagarna som har idéer men inte haft tid =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2014 Nu är det dags att icke-rösta på din favorit! Det är alltså Beras eller RainyDays bidrag som gäller! Knappa upp eller ned på respektive inlägg. Röstningen avslutas i morgon efter 16.00. WOOP WOOP! : DDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 19, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2014 OHHH ahh, såg inte ditt inlägg RainyDay! Jag skjuter gärna upp tävlingen ännu en vecka (även om ett sådant uttalande känns lite smaklöst eftersom jag själv är en av dom som bet av ett större projekt än vad som hinns med under snåltimmarna efter jobbet). Vad säger ni andra? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 19, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2014 Det vore trevligt om du kunde skjuta upp det, upptäckte den här tävlingen igår och tycker det skulle vara roligt att delta! ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet maj 19, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2014 Men då säger vi så, uppskjutet till den 25/5-14 23:59, ju fler bidrag desto roligare =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 19, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2014 Tack! Så kul det ska bli c: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 20, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2014 *knyter motivationsbandet hårt i pannan och ångar på som in i helvätt-* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 21, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2014 Sticky för att gillar iden och ha lättare att hitta tillbaka :) 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 24, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2014 Kommer inte delta denna gången, hemtenta kom ivägen. Men jag fram emot nästa utmaning! Lycka till alla deltagare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 25, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2014 Gjorde denna igår men kunde inte logga och lägga upp den då: Vet inte om den lever upp till kraven, så låt mig förklara: Flickan har en medfödd gåva att läka alla skador förutom hennes egna (men hon kan inte hela det som redan är dött), därav läkekonsten. När hon använder sina krafter så bildas ett ljus i hennes kupade händer, detta syns lite otydligt på bilden. Men eftersom musen redan är död är allt förgäves, och hon gråter utan stopp. Domaren får själv bestämma om bilden lever upp till kraven eller inte, men jag försökte i alla fall! ^-^ 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet maj 25, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2014 Hade jag varit hemma o vid datorn hade det rört på sig. HO-HAH! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet maj 26, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2014 ok, då kör vi igång med röstningen till 23:59 ikväll! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg