Bankoiia Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Ok, jag räknar inte med att jag får några svar.... Men pröva måste man ju XD Söker efter ett bättre begagnat Gainward Geforce 6800 256 MB kort. Så om någon har något på lager så kan vi ju alltid diskutera eventuellt pris via e-post. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Ett tips kolla in Sweclockers köp och sälj marknad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Min bror säljer sitt men jag vet inte vad det är. ska kolla det lite senare när han kommer hem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Nej tyvär det var inte det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg