Komichi3 Skrivet april 21, 2014 Anmäl Share Skrivet april 21, 2014 Förlåt om ett sådant här inlägg redan finns, jag sökte på 'Teman' men hittade inget, åter igenförlåt om det redan finns! Jag trivs mycket bra här på anime.se, men jag undrar om det skulle vara möjligt på något sett,att skapa någon funktion som kunde göra det möjligt att lägga till färgteman som t.ex ljus blått, rosa, grönt etc.. skulle vara jätte mysigt att kunna ha färger, för jag älskar färger och är en färgglad person! ^^Jag älskar pastell färger... gör mig superduper glad! :3Ett exempel: Välj tema: | Blått | Rosa | Grönt | Svart | Vitt | ...och så vidare ~som kan vara som en knapp på t.ex menyraden där uppeKan försöka göra ytterligare några exempel senare om så behövs!Men... är detta möjligt att göra?Om inte, så skulle det uppskattas mycket att ändåfå svar på detta! ^^Kraaamar från Rii-Chan ♥ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet april 22, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2014 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 22, 2014 Anmäl Share Skrivet april 22, 2014 Hmm, visst, jag antar att vi kan fundera på det, om det går att göra på något enkelt sätt till nästa gång vi byter design. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet april 23, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2014 Jag är nöjd över svaret ^^tack för att du svarade ♥ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet april 24, 2014 Anmäl Share Skrivet april 24, 2014 Om du kan en del HTML & CSS så finns det ett plugin till Firefox som låter dig ändra hemsidors utseende/deisgn. Jag använder detta på en hel del olika sidor bla.. (Youtube, Facebook, Myanimelist, mm...). Du kan ladda ner det här: "Stylish", skins till stylish kan du sedan hitta här: "Userstyles". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komichi3 Skrivet april 25, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet april 25, 2014 Om du kan en del HTML & CSS så finns det ett plugin till Firefox som låter dig ändra hemsidors utseende/deisgn. Jag använder detta på en hel del olika sidor bla.. (Youtube, Facebook, Myanimelist, mm...). Du kan ladda ner det här: "Stylish", skins till stylish kan du sedan hitta här: "Userstyles". Jag har stylish redan ^^ men jag har inte så jätte mycket kunskap om alltför mycket CSS och HTML när det kommer till Stylish..</3 men jag använder det också till Myanimelist och andra :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet maj 1, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2014 Jag har stylish redan ^^ men jag har inte så jätte mycket kunskap om alltför mycket CSS och HTML när det kommer till Stylish..</3 men jag använder det också till Myanimelist och andra :3 Okej, det var synd. Tyvärr kommer jag inte på något annat sätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg