samsins Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 ai love you 1-4 air gear 1-2 ai yori aoshi 1-3 astro boy 1-3 basara 1 chibi vampire 12, 13 chobits 1-8 chronicles of the cursed sword 1 chrono crusade 1-8 dears 1-6 death note 1 dnangel 1-11 elemental gelade 1-6 fullmetal alchemist 1 hack 1-3 haruhi suzumiya the melancholy 1 kajika 1 kill me kiss me 1-5 kingdom hearts 1 love hina 1-14 magic knight rayearth 1-6 mamoette shugogetten 1-2 naruto ninja clash in the land of snow 1 neon genesis evangelion 1-10 oh my goddess 1 one piece 1-42 ragnarök 1-3 rosario+vampire 1-2 sandland 1 shakugan no shana 1-3 timestranger kyoko 1-3 tokyo mewmew 1-7 tokyo mewmew a la mode 1-2 vampire kisses 1 yugioh 1 SHONEN JUMPS och en manga mania (syns inte på bild, och aningen sämre skick, men fortfrande väldigt fina) nr 1-10,12 från 2005 nr 1-6 från 2006 nr 2 från 2004 och ett nr av mania mania från 2008 nr 1 Har en massa manga som jag knappt rört på 2-3 år säkert, alla pockets är i mycket fint skick, nyskick skulle jag själv vilja påstå. Hur som helst, så har jag inte tid att läsa de längre och de har samlat damm ganska länge på min bokhylla, så nu säljer jag de. De finns i Lindome, men kan även mötas upp i göteborg om det skulle vara så. Har inte satt ut något pris på de, tänkte att vi kunde diskutera det, jag är inte omöjlig :) Om det finns frågor så är det bara att ställa de, om antingen mangan(typ om det är engelska eller svenska), så ska jag försöka svara på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg