Ominako Skrivet mars 30, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2014 Bara undra haha ^^! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet mars 31, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2014 Inte skateboard, men longboard haha.. finns nog inte många skaters här då de flesta bara är massa gubbs som har ont i ryggen och hatar oss "problemskapare". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet april 1, 2014 Anmäl Share Skrivet april 1, 2014 Underskatta inte oss gamla gubbar, för 25 år sedan var jag ett ess på skateboard :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 3, 2014 Anmäl Share Skrivet april 3, 2014 Jag har stått på en skateboard en gång. Räknas det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet april 14, 2014 Anmäl Share Skrivet april 14, 2014 Nope, men precis som "bright colors" så glider jag utför med min longboard. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg