Nikushimi Skrivet mars 21, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2014 Nu är de så att jag hittade One Piece volume 1 och 4 på svenska häromdan i en gammal bokaffär. Då dom saknade vol 2 och 3 bestämde jag mig för att beställa de saknade volymerna på internet vilket jag då trodde skulle bli relativt enkelt då internet tycks ha allt man söker. Om ni bara visste hur fel jag hade, volym 2 tycks inte finnas nånstans har letat på bl.a sf bokhandel, cdon, adibris osv men dom tycks inte finnas nånstans. Så nu är frågan är de nån därute som har den minsta aning om vart jag kan hittade vol 2? Tacksam för svar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolcatinti Skrivet mars 21, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2014 Varsågod. http://www.bokborsen.se/Eiichoro-Oda/One-Piece-2/3485726 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet mars 21, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2014 Oj den sidan har jag missat totalt. Tack så mycket :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg