jagvillha Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Första långfilmen var nog pokemon filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1piece Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Det var den underbara filmen Nausicaa jag var rätt liten men bra det var den redan då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Spriggan och Akira (såg dom samma dag). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Tjaba alla! ..första inlägget på jävligt länge, ska bli lite mer aktiv nu :D Första animefilmen jag sett (som jag kommer ihåg) är, som grunt sa: Tyvärr, Mewtwo Strikes Back .. om det nu var den första Pokémonfilmen? det var för ca 4 år sedan tror jag och det var till och med på bio B) Dock, om man ska tala om nämnvärda animes så säger jag istället Jin-Roh, The Wolf Brigade som jag såg i januari 2004 nån gång.. den var helt OK Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Ashaman- Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Första var nog akira... för x antal år sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Ghost in the Shell! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 pokemon för mig med . . . typ den första anime lång film som kom ju Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 pokemon för mig med . . . typ den första anime lång film som kom ju Nej det måste ha funnits mååånga innan pokemon, vet själv inte så mkt om anime men det kan inte ha vart den första.. --- För mig var det också pokemon-filmen, jag kommer inte ihåg vilken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryoko Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 humm....ghost in the shell eller monoke hime minns inte riktigt...:s Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 pokemon för mig med . . . typ den första anime lång film som kom ju Nej det måste ha funnits mååånga innan pokemon, vet själv inte så mkt om anime men det kan inte ha vart den första.. --- För mig var det också pokemon-filmen, jag kommer inte ihåg vilken Han menar första animefilmen som visas på bio typ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg