Hauzin Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 Street Fighter 2- The Movie såg den när jag gick i trean Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 DBZ movie 12 på franska... Rackarns, det var inte igår alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Pokémon 1, men om man skall räkna riktiga filmer så får jag säga Tekken :P Jag vet inte vilken av dem som är värst egentligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Min första animelångfilm var Samurai X (filmen alltså) Det var också den första riktiga animen jag såg och det var väl mindre än ett år sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobra_666 Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Dagger of kamui 85-89 tror jag ,Kann hända att jag så någon anime film tidigare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 skulle tro att det var pokémon faktiskt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Princess mononoke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Judeau Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Min första va nog macross filmen.. men jag e inte allt så säker på det :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Tyvärr... Mewtwo strikes back... Det är inget jag är stolt över. Fast om man snackar om RESPEKTABLA långfilmer var den första mononoke hime.FÅr fortfarande nostalgiska rysningar när jag tänker på den... Ahhh Gah, samma här D: Pokémon... pinsamt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Pokémon the Movie han kom han berättade han skämdes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 lång film o lång film...dom som satte igång de hela för maj va starzinger och fist of the north star....då va jag inte så gammal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 "Candy Candy Special" eller "Captain Harlock in Arcadia" var först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Första animelångfilm... Om det nu var en film som gick så var det filmen med okänd titel som gick på LA2 i Spanien -93. Annars var det nog Sailor Moon SuperS filmen eller End of Evangelion. Minns inte vilken jag såg först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 vet inte om den klassas som långfilm men vad jag minns nu så var det nog "tekken the motion manga" lr möjligen den där transformers långfilmen när jag var liten, (men den är jag inte säker på om jag sett lr ej) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Själv så lär de ju vara Transformer-långfilmen (1986), men som sagt det som jag mest kom ihåg när jag var liten var en animefilm som hette " Panda" Det handlade om en Panda som söker hjälp efter någon slags börjnflock utrotar skogen typ, Pandan kom till en cirkus där han fick hjälp. Helt bra, då är de eran tur. Första animelångfilm ni såg, vad hette den? haha, om panda räknas var det också den första jag såg :D Det bästa är när han hänger i vattenfallet och säger: "Jag är stark!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadamitsu Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Jag tror att den första jag såg var Akira... men jag var ganska liten så jag fattade inte mycket av handlingen. Engelskt tal var det också. Blev inte så imponerad faktiskt. Har inte sett den sedan dess, men man kanske borde se den igen...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Vet inte riktigt om det var "Ninja Scroll" eller "Akira". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Starzinger skulle jag tro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Den riktiga ubersugiga filmen armaggeddon var nog min första (på engelsk manga entertainment dub of course). Min var Samurai X Den första animélångfilmen var frågan. Finns en rätt kass långfilm baserat på kenshin som han kanske menar. Har för mig att den har engelska titeln Samurai X: requiem for patriots eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Hmm... Den första långfilmen jag såg var nog Whisper of the Heart. Ganska bra film tycker jag. Crux Anime i Örebro visar den nu den 30:e Ska dit å glo på den igen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag tror det var Ninja Scroll för min del...eller så var det Ghost in the shell. Var någongång vid 90:talet självklart...sen kommer jag inte på så mycket mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 var nog Ninja Scroll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Första var Spirited Away... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mod Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Ballattack, dock är dom VHS-kassetterna så slitna och dåliga vid det här laget som de är helt obrukbara. :( Nu ångrar man inte att man tog hand om sakerna på 80-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 första jag minns att jag såg va rei grott pojken om det räknas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg