Meatrose Skrivet mars 3, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2014 (Taget från omröstningstråden) Nu har det uppstått en situation som vi aldrig har upplevt förut och vi har beslutat oss för att förlänga omröstningsperioden. Det har tidigare varit väldigt jämnt i vissa kategorier. Ibland så pass jämnt att vi har haft titlar som har fått dela på medaljer. I år är dock situationen extrem. I ett av fallen rör det sig om fler än två titlar som skulle få dela på samma medalj och det rör sig om den ädlaste valören... i den mest prestigefyllda kategorin. Det har aldrig varit såhär jämnt förut. Vi övervägde ett tag att göra en "Melodifestivalen" och låta antalet 1:a-platser (alltså 3-poängare) vara det som fäller avgörandet men vi bestämde oss för att det rimmar illa med vårt "alla röster är lika mycket värda"-måtto, eftersom de då egentligen inte längre skulle vara det. Omröstningen får alltså pågå en tid till, så får vi se hur många röster som kommer in under tiden. Den nya deadlinen är fredagen den 14:e mars, vilket råkar vara "White Day" i Japan. Så, är det någon som inte har hunnit med att se allt man ville hinna med att se innan omröstningen tog slut så hinner man nu göra det. Och naturligtvis är de som hittills inte har röstat alls precis lika välkomna att avlägga röster. Klicka här för att komma till tråden för omröstningsfasen och tyck till! Må bästa anime (singular) vinna. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 3, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2014 Bra att du påminde mig, hade helt glömt bort att rösta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 4, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2014 Så fint, då är det fler röster på ingång alltså. Keep 'em coming. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokorororo Skrivet mars 8, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2014 Tja, då hinner jag se Psycho-Pass (och förhoppningsvis några mer av de nominerade). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolcatinti Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 Nu har jag också röstat. Vissa av mina favoriter var inte med, men jag får skylla mig själv som inte nominerade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg