savepoint Skrivet februari 27, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2014 Jag såg den här filmsnutten först och trodde det var en kommande film eller serie och blev hypad som fan. Men ack.. det visade sig vara en reklamfilm för en cram school i Japan - Z-kai. Otroligt vacker dock, och så mycket känslor på så kort tid. https://www.youtube.com/watch?v=i2yLq2WPPsk Makoto är regissören till '5 Centimeters per Second' och 'The Garden of Words' bl.a. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Ser ju riktigt nice ut. Förtjänar ju att vara en långfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 Fin. Känns otroligt mycket som en trailer och inte alls som en reklamfilm. Men varför gör shinkai reklamfilmer? Floppade Garden of Words så hårt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolcatinti Skrivet mars 5, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2014 Oj vad fin! Älskade 5cm och Garden of Words. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet mars 5, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2014 Jag skulle absolut kunna se denna som långfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hillster Skrivet mars 16, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2014 Shinkai är ju ett geni. Nu vill jag skriva inträdesprov till universitetet i Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet mars 21, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2014 KAWAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den där vill jag se :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg