SkuttyWan Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 (SGL=Sweet Gothic Lolita.. hmm.. fast egentligen borde jag skriva Sweet Lolita, hmm.. äh!) Min senaste bild, en så kallad "sweet (gothic) lolita" på stranden. Är bara en kladd jag gjorde på en bildlektion, vilket syns på t.ex. hennes skor och bakgrunden. x_x Grejen med bilden var att vi skulle rita någonting, och få in vårt namn och vår klass på bilden, på ett roligt och originellt sätt, istället för att bara skriva det någonstans. Hmm.. är det egentligen lönt att skriva mer? :P Nog inte så många som bryr sig.. Jag är iaf inte nöjd med att den söta flickan tittar rakt fram. Hon kunde hållt på med något annat, så skulle bilden blivit bättre.. Egentligen är jag inte alls nöjd med bilden. Eller, jo, men, tycker inte jag gjorde ett bra jobb.. Ähh. Här är den i alla fall: http://skuttywan.ath.cx/blandat/bildprojekt.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Trevlig bild^^ Keep it upp^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Kawaii ^^.... Får posta den till krunaldo... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Tack tack! :) krunaldo.. min personliga stalker.. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Tyckte den va vacker .) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 me to :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg