Soverejn Skrivet februari 1, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2014 Tjenare! Jag tänkte höra om det finns någon här som lirar CS:GO! Det skulle vara roligt om man kunde få ihop 5st för lite kompetitivt spel. Tanken är alltså att man skulle få ihop ett lag och använda steamgruppens Anime.se tagg. Det skulle vara skitkul att få ihop ett lag med bra samarbete och tillsammans bli bättre. Jag har inga planer på att vi ska klå världens bästa lag men därimot så är kompetitivt lagspel fruktansvärt roligt! CS:GO kostar inte mycket, det finns igen som är för dålig. Känner du dig sugen så är det bara att höra av sig! http://www.youtube.com/watch?v=HhszYvqvsWE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Intresset värkar vara lite svalt, men jag är på om det skulle bli nåt. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 7, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2014 Intresset är svalare än svalt men CS:GO är ett spel som bara expanderar och expanderar. Bumpar denna tråd för att se om det kanske ändå finns någon fler som är sugen. Komigen kära CS kamrater! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 9, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2014 Counter-Strike, jisses, det har jag inte spelat på 10-11 år! Jag är intresserad, men har inte råd att köpa det ännu. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Javi-kun Skrivet oktober 10, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2014 Jag var en tung FPS-räv back in the days men hittar inga riktigt roliga FPS att lira längre. BF serien har blivit som cod och nya cod suger. Jag addar dig på skype :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg