Sceleris Skrivet januari 18, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2014 Det har efterfrågats, och Anime.se hör era böner: nu kan ni chatta direkt på Anime.se! Vi har sedan tidigare haft ett officiellt IRC-chattrum på Rizon, men detta är en webbchatt direkt här på sajten som använder foruminloggningen, så det är bara att klicka på Chat-fliken, acceptera reglerna och börja tjattra om allt från anime och manga till... sånt som inte är anime och manga, vad nu det kan vara för något. Chatta på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 18, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2014 Tänkte kolla in chatten från mobilen men jag möts av en vit skärm. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2014 Hm, näe, det verkar inte gå så bra... Man måste välja att surfa på sidan i fullversionsläge (knapp längst ner på sidan i mobilversionen), och även då så verkar chatten inte laddas in ordentligt. Ska se om det går att göra nåt åt det. Annars så finns det ju fristående IRC-chattklienter till mobiltelefoner, om det går an att chatta där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 18, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2014 Fullversionen verkar fungera men om det skulle fungera på mobilen så man slipper zooma runt skulle vara roligt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet februari 23, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2014 Tänkte kolla in chatten, sitter vid datorn och efter att ha tryckt på "jag accepterar" dyker det upp ett felmeddelande när chatten ska laddas: "Fel uppstod vid uppkopplingen mot chattrummet. Kontakta en administratör." 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 23, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2014 Oj. Ska kolla upp det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 23, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2014 Nu funkar det! Det var nog bara chattservern som krånglade, det är en extern tjänst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sir Vicke Skrivet mars 9, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2014 Trevligt! Hade en liknande funktion på ett annat forum. Den blev nerlagd dock då det blev alldeles för mycket folk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet juli 23, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 vad hände med chatten? säger att den är full o.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet juli 23, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 Har också noterat detta! Om det vore så väl :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 23, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2014 vad hände med chatten? säger att den är full o.o Licensen måste förnyas, men vår kassaansvarige är bortrest, så det kommer att ta ett par dagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet augusti 7, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2014 Jag som trodde att chatten äntligen hade fått lite liv! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet augusti 16, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2014 Scellan please, jag vill chatta igen ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thekatt08 Skrivet augusti 17, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2014 Är IRC-servern fortfarande igång då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2014 Scellan please, jag vill chatta igen ;_; Jag vill fixa det, men jag kan inte göra det, åtminstone inte ännu. Jag har helt enkelt inte råd. Men någon som kan fixa det är Avathar, mejla honom och be snällt! ;) Är IRC-servern fortfarande igång då? Jodå, IRC-chatten är skild från webbchatten, IRC-chatten använder Rizon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet augusti 17, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2014 Jag har nog inte fattat att ni faktiskt kör med IRC. irc://irc.rizon.net/anime.se för den som har en sån klient installerad. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2014 irc://irc.rizon.net/anime.se för den som har en sån klient installerad. :) Och för den som inte har så finns lite hjälp i förstainlägget i tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 21, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2014 Bättre sent än aldrig: chatten är tillbaka! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg