Fjall Raven Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Jahapp på animanga fick jag ingen respons så jag försöker här. Det här är min allra första bild så det är inget storslaget precis sen kanske bilden är lite suddig och stor men det får ni stå ut med. observera att det som är under snubbens händer inte är hans armbågar utan hans rockärm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Jodå, inget fel för att de är din första bilden, Men jag är lite osäker på att du använder dig av Animanga.nu's bildhost för att posta på ett annat forum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet september 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Jo men upl är pajat så jag kunde inte använda mig av den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Shit happens Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg