Kurtmini Skrivet januari 5, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2014 Gjorde min första AMV igår och tycker att det är ett utmärkt tillfälle att få lite konstruktiv kritik/feedback från er anime experter! Vad tycker ni? Vad kan förbättras? Tack i förhand! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet januari 12, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2014 woow den är jättebra :D animen går bra ihop med takten i musiken + älskar att du fixat så att den går ihop med hur de pratar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet januari 13, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2014 Riktigt bra! Dock gillar jag inte musiken. Och gillar man inte musiken så tycker man ju inte riktigt om videon häller. Men du är duktig på att redigera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sleecin Skrivet januari 26, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2014 Hade aldrig tänkt på ordet nybörjade när jag ser denna video. Bra jobbat. Jag håller själv på med video redigering så vet vilket jobb det är att få till saker och ting. Både rent tekniskt och rent kreativt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg