Stekeblad Skrivet januari 1, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2014 Är det några här som spelar Osu!? Vad är osu? Osu! är ett spel där du spelar genom att klicka och dra på cirklar i takt till musik. Användare kan själva sätta ihop låtar att spela till och det finns extremt många olika låtar att ladda ner. Spelet är helt gratis. http://osu.ppy.sh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet januari 1, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2014 snubblade över spelet för 5 minuter sedan, såg en video och dog lite inombords - helt tokigt galet ju! hatten av till er alla talanger som kommer någon vart i't! (; ̄д ̄) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 2, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2014 Osu och osu, spelar mest bara Taiko-modden på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet januari 4, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2014 Spelade Osu!droid, dock har det blivit något fel som gör att jag inte kan spela det längre, vilket är synd eftersom jag hade fått riktigt bra betyg på 300 låtar :L Men det är ett kul spel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoltenTruros Skrivet januari 11, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2014 Brukar lira Osu! lite då och då när jag inte har nått bättre för mig. Har dock spelat mindre på sistonde då min mus har börjat dumma sig. Har tappat like ranking nu när jag inte kör lika ofta :/ But is still fun! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet augusti 18, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2014 *Hoppar in med hjärtstartare*Nästan tre fc i rad, men på sista så ska man såklart gå lite för snabbt och ramla ur rytmen. *Snyft* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet augusti 18, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2014 woo, 1400 pp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet augusti 18, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2014 Krävs skills för en sån jämn summa, grattis! Själv ligger jag på 107 pp på osu, spelar det så pass sällan. Gillar de stigande guppen, öka i rank genom att vara inaktiv. Det är min strategi det. Kommer vara rank 1 om några sekler, lovar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet september 9, 2014 Anmäl Share Skrivet september 9, 2014 Tog ett par veckor, men nu är jag uppe i 1500pp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet september 14, 2014 Anmäl Share Skrivet september 14, 2014 den beatmap med flest stjärnor som jag har klarat av Den beatmap med flest stjärnor som jag inte har missat på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet september 27, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2014 Visste inte att det var så många som spelat denna låten, gick upp lite över 170 000 ranker på den. Båda denna gången och det gamla rekordet var med DT+HR. Kan inte se hur gammalt det förra rekordet är, skulle vara lite kul och veta tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet september 27, 2014 Anmäl Share Skrivet september 27, 2014 jo, går man in på hemsidan och tittar efter, så är den beatmappen den mest populäraste, med flest nedladdningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet april 1, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2015 Ny uppdatering kom idag: hjälp till att finansiera ett osu-flygplan..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet april 1, 2015 Anmäl Share Skrivet april 1, 2015 hahaha, bästa april skämtet jag sett hitils."buy infinite coins - Your first unborn child* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet april 28, 2015 Anmäl Share Skrivet april 28, 2015 har försökt FC denna låt, många gånger så händer detta :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet september 21, 2018 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2018 Jag laddade nyligen upp en mapp: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/840226#osu/1758808 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duanmai Skrivet december 30, 2020 Anmäl Share Skrivet december 30, 2020 (redigerade) Hur otroligt det än låter så är detta ett av de bästa spel jag spelat på flera år, oavsett format. Jag får abstinens av att inte spela det på ett par dagar. Ritplatta mycket lättare enligt mig. Det är lättare att bli bra. Jag har en små ritplatta XP-Pen Star G430S ( https://www.xp-pen.com/product/52.html ) , använder den dock mest till photoshop, men givetvis går det till att spela Osu med. och är ypperligt nöjd med den. Redigerad december 30, 2020 av duanmai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg