ladello Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Jag vet inte vad ni tycker men efter 2 avsnitt av Chobits så tycker jag att den värkar rätt bra.... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 jodå, animen är underbar, mycket bättre än mangan iallafall.. (av det jag läst i MM) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Har sett hela Chobits animen.. och ska börja på mangan inom kort.. Animen är extremt bra enligt mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Chobits animen är hur bra som helst!!! Den nästbästa animen enligt mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Själv tycker jag den är grymt tråkigt, klarat mig genom 11 avsnitt hittilis men nu får det vara nog. Tycker alla avsnitt liknar varandra ganska rejält och efter x antal avsnitt så börjar det bli tråkigt. Nej, Chobits hamnar i bottenskrapet på min anime-lista i sällskap med titlar som tex. Hellsing... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Vad elak du är Linus! *_* Om du klarat dig till avsnitt 11 så kan du nog köra igenom hela serien. Den är faktiskt riktigt bra mot slutet, och börjar bli het ngnstanns vid ep 11+ ;D Ang, Hellsing kan jag inte kommentera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Jag, elak? *gråter en skvätt dyrbara tårar* :( De sista avsnitten jag såg fick jag tvinga mig genom, men den kanske blir bättre sen vad vet jag. Men det ändrar fortfarande inte att serien är otroligt tråkig halvvägs även om sista delen skulle vara skitbra så är kommer det bara bli en mediokre anime i mina ögon. Gillade dock avsnitt två (tror jag) när Chii ska köpa underkläder. PANTSU :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Handlingen kanske inte är i toppklass, men jag tycker nog att karaktärerna och stämningen gör upp för det rätt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Chobits är en mycket bra anime. Men till skillnad från ElgeN så tycker jag at den blir lite sämre mot slutet. Handlingen kändes krystad i de sista avsnitten. Och slutet var lite väl abrupt tycker jag. Men det är en smaksak. Sumomo är klart bäst! ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Går inte att ta den animén på allvar, gjord av kvinnor som driver med mäns fetisher, inget för mig trots vissa skojiga inslag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpaceHunter2001 Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Nej. Chobits var lite små kul i början men den spårar ut totalt i slutet . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladello Skrivet september 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 nu är jag uppe i mitt tionde avsnitt... och jag tycker fortfarnde att det är bra och skoj (men jag såg I, Robot igår.. och hoppas inte mitt ny funna hat mot robotar ska paja min anime upplevelse) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Bästa komedin jag sett(delad med Azumanga), själv tycker jag inte alls att avsnitten liknar varandra. Se klart hela serien, du blir inte missnöjd ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jailex Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Håller med :D Chobits är en helrolig serie plus att jag tycker den har en bra handling. Avsnitten blir ju tyngre mot slutet, men jag gillar den sidan av serien också. Definitivt värd att se igenom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Alltså, hur kan man ha missat Chobits? Den är ju helt underbar!!! Dom som inte har sett den: GÖR DET NU!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 har sett den och den är ju helt klart sevärd...(helt underbart när Chii sitter och pekar på allt och säger "Hideki" "Hideki" "Hideki") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jailex Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 har sett den och den är ju helt klart sevärd...(helt underbart när Chii sitter och pekar på allt och säger "Hideki" "Hideki" "Hideki") Håller med! Det är nått utav det bästa i hela serien. Tillsammans med tillfället när Sumomo blir tillfrågad om hon alltid måste vara så hyper och hon svarar typ "Jag är programerad för att vara energifull" :D Chobits är för övrigt en bra serie för dem som vill lära sig lite japanska, eftersom Hideki förklarar en hel del ord för Chii. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 jag har sett hela Animen och läser mangan i Manga mania. Clamp som har gjort mangan tycker jag är grymt bra, har även Tsubasa som clamp gjort,Mycket bra! Men det stämmer, Animen är bättre än mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Ehm, jag såg 11 avsnitt av den, sen gav jag upp, smaken är som baken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 avslutade serien i torsdags, _MYCKET_ bra får jag säga. Men för er som inte tycker den är bra vid ep 11, ni kommer nog inte tycka den är bra efter sista ep. Förstår bara inte hur ni kan tycka så illa om den, jaja, har ni sett till ep 11 får ni i alla fall se resten också. Sedan får jag hålla med de som tyckte att "hideki *pekar*" och "pantsu" avsnitten var roliga, de är jätteroliga !!! Ska nog se Chibits idag, 5min långt, jag orkade inte se det efter ep 26 :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Den är helt klart sevärd till kring eps 18-20, sen spårar det ut totalt tycker jag. Den hade rätt bra förutsättningar att få ett bra slut, men icke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Jag tycker slutet var ganska OK. Inget märkvärdigt, men inget dåligt heller... ett vanligt "typiskt" lyckligt slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Ja, jag tycker då inte att slutet är spec dåligt. Det har nämts tidigare också. Ska jag vara ärlig tycker jag att slutet är väldigt bra. Det går ifrån den lågmälda nivån som serien har för att sedan övergå till ett litet mer djup i slutet. Det var iofs ett bra tag sedan jag såg den, men jag tycker om serien! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Men jag antar att vi inte ska avslöjja något, men slutet är verkligen helt Wierdooooooo!?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Det tycker jag verkligen inte, men som sagt, det var ett tag sen nu jag såg den och jag fick massor av djupa tankar. Grät en skvätt också om jag inte minns helt fel. Nä, jag tycker banne mig att slutet var riktigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg