lolcatinti Skrivet december 10, 2013 Anmäl Share Skrivet december 10, 2013 Även om jag inte riktigt förstår det här med tentakelporr är det ändå roligt att Jon Stewart uppmärksammade anime i sin tv-show! (thedailyshow.com) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 10, 2013 Anmäl Share Skrivet december 10, 2013 Jag fick en liten förvarning innan jag såg avsnittet, så jag blev inte helt tagen på sängen när jag såg avsnittet, men jag blev desto mer förvånad när jag kände igen flickan som Tsukiko Tsutsukakushi från Hentai Ōji to Warawanai Neko! Kan tänka mig att Tsukiko aldrig kommer att få en större publik än så. Tsukiko-chaaan~ Spoiler Kan vara praktiskt för den nyfikne att få en länk direkt till avsnittet, skämtet är ungefär från 3:25-4:20. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet december 11, 2013 Anmäl Share Skrivet december 11, 2013 Är inte tentakel lite väl 90-tal? Om jag var Jon Stewart skulle jag skämtat om NTR~ Jag tänker dock anta att Jon valde henne för att han gillar Kantokus doujinner~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg