Inari Skrivet november 25, 2013 Anmäl Share Skrivet november 25, 2013 kom just ihåg två japanska band som jag lyssnade på för ett tag sedan. kommer helt klart börja igen. Yoshida Brothers. Rising var den första låten jag lyssnade på. hitta den helt plötsligt på youtube en dag för länge sedan. jag rekommenderar även att man youtubar eller googlar Nightmare Revisited Nabbed XD http://www.youtube.com/watch?v=x_CzD0GBD-4 men jag får inte glömma bandet Rin' som också gör underbar musik med traditionella japanska musikinstrument första låten var Jikuu som jag kom i kontakt med via en mononoke ( inte mononoke hime) fan made trailer på youtube. blev tagen av musiken och var tvungen att leta redan på fler låtar av dem. och andra låten var sakura sakura. måste tillägga att enligt mig har de väldigt vackra röster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet november 26, 2013 Anmäl Share Skrivet november 26, 2013 Jag önskar att man kunde köpa shamisenner i Sverige ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet november 26, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2013 Jag önskar att man kunde köpa shamisenner i Sverige ;_; ja :( det skulle vara väldigt roligt att för lära sig spela på en .... hmm kanske det finns någon där ute som lär ut XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg