Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 I princip samma sak som Anime-blindtest förutom att den här tråden har egenproducerad musik. Ni kan göra vad ni vill för att få fram musik, bara ni gjort den själv. Med tanke på att det kan vara svårare att känna igen när det inte är originallåtarna så skulle det vara bäst med OP/ED istället för något från soundtracket. Börjar med en jag gjorde för nästan ett år sedan, men ingen kunnat gissa rätt på ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Va, har ingen tagit den enkla? Det är väl My Dearest från Guilty Crown! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Tycker det låter som första opening till Guilty Crown. Edit: Bah! En minut för sent för att jag velade om jag skulle skriva vad låten heter eller bara skriva från vilken animé den var ifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 21, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Hoho, Sceleris vinner~ Öppen för bättre förslag till trådtiteln, den känns lite missledande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 "Gissa coverlåten" kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 21, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Ah, det låter bättre. Nu är jag bara lite osäker på hur man ändrar trådtiteln :# Edit: Tackar~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 22, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2013 Jag hade tråkigt, så jag gjorde några. 1 2 3 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 22, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2013 Åh, vad tur! Jag trodde du hade tänkt dig upplägget att den som gissar rätt måste göra nytt själv. Jag försökte, men det var svårt. Jag har en gitarr, men jag har aldrig övat på att spela, och jag försökte använda en sequencer men det har jag aldrig heller gjort förut så jag kände mig mest borttappad i en labyrint. Men om du nu postar fler så antar jag att du inte hade tänkt dig den regeln. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 22, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2013 1: Attack on Titan (Jiyuu no Tsubasa) men de andra fick jag desto större problem. Jag tycker att jag känner igen både tvåan och trean men kan inte placera dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 22, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2013 Trean är Ichiban no Takaramono från Angel Beats, tvåan är... hmm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 22, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2013 Även om jag skulle vilja se andras bidrag så känns det som att ingen vill svara om de själva behöver posta. Den här gången hann Klona först med att ha rätt~ Sceleris hade rätt om trean. Tvåan är titellåten från en kompileringsfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 26, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2013 Åååååh vänta nu vänta nu vänta nu, AI OBOETE IMASUKA!! :heart: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 26, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2013 Det stämmer~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg