jangaaliian Skrivet oktober 16, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Säljer två Confusion biljetter till konventet nu i Oktober! 300x2 riksdaler! Hör gärna av er, vill få bort dom snarast möjligt~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolcatinti Skrivet oktober 17, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2013 Hej! Jag köper gärna en av biljetterna. Finns i Göteborg och kan betala IRL. Skickar ett dm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geprg Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Säljer två Confusion biljetter till konventet nu i Oktober! 300x2 riksdaler! Hör gärna av er, vill få bort dom snarast möjligt~ Jag köper gärna den sista. Kan betala i göteborg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalima Skrivet oktober 25 Anmäl Share Skrivet oktober 25 hejsan Jag köper din billjett till confusion tack om du har kvar den. mvh freddie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 25 Anmäl Share Skrivet oktober 25 6 timmar sedan sa Kalima: hejsan Jag köper din billjett till confusion tack om du har kvar den. mvh freddie Vad ska du göra med Confusion-biljetter till 2013 års evenemang? Rama in för minnenas skull? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg