Poeten Skrivet oktober 16, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 http://bit.ly/JJBA3TV Som länken ovan säger så kommer tredje delen av Hirohiko Araki's succemanga JoJo's Bizarre Adventure att få en anime. Snubbarnba som jobbar med allt är:Tsuda Naokatsu som regissör, Suzuki Ken'ichi som serieregissör, Kobayashi Yasuko är huvudförfattare och karaktärsdesignen den här gången står Komino Masahiko för. Studion är David Production. Om någon kan japanska och är villig att översätta texten på bilden är jag mycket tacksam (Sceleris översatte! Tackar så mycket.) 24:e November: Officielt nu, stardust Crusaders kommer visas våren 2014. GET HYPED! http://bit.ly/1g8fetR 5:e Januari: Lite sen, men här är några tweets om karaktärsdesignen. (Tack, Sceleris!) -Uppdaterar allt eftersom mer info släpps- 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 16, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Jojos bisarra äventyr:Stardust Crusaders(tredje delen)TV-animeversionenhar godkäääääänts!!!!Personal:Regissör: Tsuda NaokatsuSerieregissör: Suzuki Ken'ichiHuvudförfattare: Kobayashi YasukoKaraktärsdesign: Komino MasahikoAnimationsstudio: David ProductionVid Jump Festa 2014, på Jump Super Stagegör Jojo entréééé!!!!Närvarar gör:Okitsu Kazuyuki (spelade Jonathan Joestar)Sugita Tomokazu (spelade Joseph Joestar)Ueda Yōji (spelade Speedwagon)med fleraTid och datum:22 december 2013 (söndag)12:30-13:00För mer information om Jump Festa 2014var god se sida 324 och vår officiella webbsajt.(Bla bla reprisvisning lördagar 19:00-19:30 av del 1 och 2.)Del 1 och 2 på Blu-ray och DVDfinns i nio kritikerrosade volymer ute i butik nu! Typ. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 16, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Huh, trodde det var OVAn när jag först såg bilden. De har fått en mycket större likhet med mangan nu. Om det beror på att designern är mer erfaren eller att stilen ändrades ganska mycket i del 3 är jag osäker på. Ska bli kul att se hur den är jämfört med OVAn, även om den nya med största sannolikhet kommer täcka mer av mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 16, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Huh, trodde det var OVAn när jag först såg bilden. De har fått en mycket större likhet med mangan nu. Om det beror på att designern är mer erfaren eller att stilen ändrades ganska mycket i del 3 är jag osäker på. Det är en ny karaktärsdesigner. Första serien hade Takako Shimizu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet oktober 16, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Den största frågan jag har är hur Dio kommer uttala "ZA WARUDO" eller "The World" ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet oktober 16, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Vid Jump Festa 2014, på Jump Super Stage gör Jojo entréééé!!!! ... Tid och datum: 22 december 2013 (söndag) 12:30-13:00 För mer information om Jump Festa 2014 var god se sida 324 och vår officiella webbsajt. Är det tiden för Jump Festa eller animen? Vill inte missförstå allting här nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 16, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Ja, tid och datum är för en Jojo-show under Jump Festa. För den som är obekant med Jump Festa: här är ett exempel på hur det kan se ut på den stora scenen (Super Stage), i klippet en show om Blue Exorcist. på en liten scen, med lite One Piece-video och -show, där man också får se lite mer av lokalerna i övrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet oktober 16, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2013 Jaha,då finns det alltså inget bestämt datum för när den ska börja sändas, får ändra infon då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 26, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2013 Jag är förbaskat peppad på det här. David Production gjorde del 1 och 2 så sjukligt bra att jag kan bara tro att det här blir minst lika bra, om inte ännu bättre, med tanke på att den förra produktionen verkligen visade vad dom gick för. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet november 24, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2013 Dags att jag uppdaterar tråden. Som sagt är det nu bestämt att Stardust Crusaders kommer börja sändas våren 2014. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 17, 2013 Anmäl Share Skrivet december 17, 2013 Karaktärsdesign. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg