drend Skrivet oktober 7, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2013 Tittar efter om intresset finns att köpa dessa volymer från mig av någon som är mindre petig än jag själv - missköp från min sida, pris kan diskuteras om du bara vill ha en eller två av böckerna. Bilder kan skickas. Samtliga är översatta på Engelska. Volym 3: bruten rygg annars fint skick. Jag betalade (ink frakten till sverige) 150:-, säljer för 100:- Volym 6: två vikta hörn, ett upptill och ett nedtill på pärmens framsida annars oläst och ny. Jag betalade strax under 600:-, säljer för 500:- Volym 7: klister på pärmens baksida + något sliten på pärmens baksida intill ryggen (men ryggen är obruten) + gammalt litet(!) borttaget klistermärke(?) inuti boken på första presentations sidan. Första upplagan. Jag köpte för strax över 400:-, säljer för 300:- 700:- för alla. Kan hämtas i Enköping och lämnas av vid tillfälle i: Västerås, Uppsala, Stockholm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg