ebba Skrivet augusti 24, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2013 hej hej, tänkte passa på att höra lite vad folk har att säga om detta konvent? ska dit i år med några vänner (främst för artist alley) men också för skoj skull då jag aldrig varit på nåt sånt här konvent förut :o så ursäktar lite noob frågor men då min plan från början var att hänga runt artist alley men man va ju tvungen o köpa biljett till hela konventet, så då får man väl passa på att kolla in det också :) så vad brukar hända på sånna här konvent, och vad finns det att göra? och eftersom jag inte vart på sånt här förut lr försökt mej på att sälja prints på det här sättet nån annanstans heller, vad brukar folk vara intresserad av för motiv? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 24, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2013 Har du info om konventen? Var den är och när till exempel :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 24, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2013 ah ber om ursäkt, borde såklart länkat den också :D http://www.confusion.nu/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 24, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2013 Tack :) ser ut att ligga i göteborg i oktober Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 25, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2013 Fyfan vad kul, synd man bor i glesbygd'n... :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolcatinti Skrivet oktober 20, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2013 Vilka ska till ConFusion 2013??! Vi borde ha en AFK-meetup om det är många från forumet som kommer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg