Nokiron Skrivet augusti 4, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2013 Håller på att dyka ner i världen av anime för tillfället och av dom jag har sett fastnade jag extra hårt för lucky star. Tänkte därför försöka införskaffa mig det i fysisk form. Problemet är då att jag inte riktigt vet vad och var man ska köpa. Verkar svårt att få tag på då det ser ut som om det inte är i print längre? Är lite sugen på blu-ray varianten men den kostar över 2000 kronor. Jag är tacksam för alla tips! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 4, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2013 På play.com finns två dvdboxar till salu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet augusti 4, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2013 här också: http://www.sfbok.se/asp/sokresultat.asp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nokiron Skrivet augusti 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2013 Tack så mycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg