cainz Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Inget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Everquest 2 är det enda spelet jag kan komma på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldarion Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 helt klar WoW o battle of middle earth:online Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kristijan Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Gamecube: Second Sight Paper Mario 2 Metroid Prime 2: Echoes Pikmin 2 Tales Of Symphonia Animal Crossing GBA: Legend of Zelda: Minish cap Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Oj, det blir en del det. Här är ialla fall ett axplock GameCube The Legend of Zelda Metroid Prime 2: Echoes Paper Mario 2 Resident Evil 4 Baten Kaitos Geist Tales of Symphonia StarCraft: Ghost PC Halflife 2 World of Warcraft StarCraft 2 (om det nu kommer) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c4z Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Framför allt Halo 2. Kommer lätt bli årets spel 2004. Det första Halo spelet är enligt mig det bästa konsolspelet till alla moderna konsoler, inklusive PS1 och Dreamcast. Aeid. Annars är det väl The Elder Scrolls VI: Oblivion och... Inget mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Heliga makaroner! Ett nytt kapitel i "The Elder scrolls". Varför har jag inte blitt informerad. Väntar spänt på bilder och information. Men hur ska det gå om de samtidigt håller på med Fallout 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 * cunter-strike source * World Of Warcraft * Enclave 2 * vampire the masquerade-Bloodlines Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c4z Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Jaa, just det. Fallout 3 hade jag helt glömt bort. Ettan och tvåan var ju helt underbara, hoppas nu bara att dom lyckas få till den gamla hederliga "Det är 50-tal i framtiden och allt är trasigt" stämningen. Elder Scrolls VI har dom hållit på med sen -02 och det kommer till Xbox 2 och Playstation 3, så jag skulle tippa att det kommer runt 2006. Vill ni se en ingame bild från spelet? Varsågoda!http://www.elderscrolls.com/images/oblivcvr/oblivcvr01B.jpg Ni kanske inte tror mig när jag säger att detta är en ingamebild (precis som jag först gjorde), om ni vill ha bevis så är det bara att traska in på deras officiella hemsida, http://www.elderscrolls.com/, klicka er förbi introt och sedan läsa vad det står där (And yes, that's in-game art on the cover.). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Half-Life 2 Stalker FlatOut F.E.A.R Pirates! WoW Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Berserk Berserk Berserk Berserk och Berserk ser jag fram emot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Ja, jag blev änna också lite småsugen på Berserk nu.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 kommer inte på nån just nu men tror transformes 2 ettan toppen spel ni måste spela det lite svår kontroll ibörjan anars asbra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 De spel jag längtar efter är Fable och Kotor 2. De blir säkert skit roliga att spela WA! glömde WoW ju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 Heliga makaroner! Ett nytt kapitel i "The Elder scrolls". Varför har jag inte blitt informerad. Väntar spänt på bilder och information. Men hur ska det gå om de samtidigt håller på med Fallout 3? VAA! Ett nytt elder scrolls! och fallout 3! Vet inte hur många gånger de har sagt att det las ner :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Man längtar ju efter GTA San Andreas, har även hört att det ska komma en remake av Final Fantasy 7 som då kommer att inköpas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Själv ser jag fram emot square-enix mmorpg (pc)spel Fantasy Earth: The Ring Of Dominion har även hört att det ska komma en remake av Final Fantasy 7 som då kommer att inköpas. Kolla längst ner: ff7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Tekken 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Tack Anji! :D Längtar nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Half-Life 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Sedan min 5 år långa prenumeration av PCG slutade, och jag inte tyckte att det var värt att fortsätta(för ett halvår sedan), så har jag tappat kollen på kommande spelen :( Jag är sällan inne på spelsidor, men det händer väl, och de största titlarna får man alltid reda på, förr eller senare. Så av de jag fortfarande har koll på "vad de är": World of Warcraft Halflife 2 NHL2005(kommer väl ut i veckan) Medal of Honour 2 Call of Duty expansionen(även om jag troligen inte orkar fixa den) Fable, PC versionen De enda av dessa som jag garanterad ska ha är NHL2005 och World of Warcraft, de andra är frågetecken(klart jag ska testa HL2...). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 jo de e ju endel titlar just nu. *World of Warcraft (sedan fyra år) *Vampire the Masquerade-Bloodlines (givet, grymt spel) *Fable (pc versionen, om det nu kommer släppas en sådan) *LotR-Battle for Middle Earth(läängtar) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 Själv ser jag fram emot square-enix mmorpg (pc)spel Fantasy Earth: The Ring Of Dominion Omg, jag blev helt såld. Det där ser jag också fram emot nu. :P Ngt annat som jag verkligen ser fram emot är Metal Gear Solid 3. Shit va grymt det kommer bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Dragon Age av Bioware: http://www.bioware.com/games/dragon_age/ Den som väntar på något gott... Och även: *Knights of the Old Republic 2: Sith Lords *Berserk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Hadde sett fram emot Fable, men det blev tyvärr inte så bra som jag hadde hoppats på så nu står mit hopp till Halo 2, Dead or Alive:Ultimate och Half life 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg