Loopist Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Hej Hej Jag började kolla på My Teen Romantic Comedy SNAFU, ingenting jag brukar kolla på. kollar mest på serier som Naruto, Bleach och FMA mer action. Men jag fastnade verkligen för den här serien och jag undra om nån vet om det kommer nån säsong 2 :) Jätte tacksam för svar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Jag skulle inte räkna med en uppföljare om jag var du. Den har ju nyss slutat, så det är förstås för tidigt att uttala sig om, men jag tror inte att försäljningen har imponerat någon. Bokförsäljningen av originalet tror jag inte heller har ökat så mycket. Det kan komma mer, men det kan i så fall också dröja ett par år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loopist Skrivet juli 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Okej :(, det är ju synd. Har dock sista avsnittet kvar så får väl nöja mig med det då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loopist Skrivet juli 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 En till fråga nån som vet vart man kan köpa mangan på engelska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Frågan du borde ställa först är nog om man kan köpa mangan på engelska. Och svaret är nog nej. Den verkar inte vara licenserad i något engelsktalande land. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loopist Skrivet juli 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Är det så att man måste läsa mangan först? Eftersom jag hitta inte nån :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Vad menar du med "måste läsa mangan först"? Måste läsa den innan vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loopist Skrivet juli 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Förlåt, läste ditt förra inlägg så fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet november 26, 2013 Anmäl Share Skrivet november 26, 2013 Jag tyckte också om serien väldigt mycket. Det har börjats sända en liknande serie (enligt mig ) My Mental Choices Are Completely Interfering With My School Romantic Comedy (noucome), Det kanske är till nån tröst :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Någon som vet när Oregairu/SNAFU börjar igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Någon som vet när Oregairu/SNAFU börjar igen? April 2015. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet november 6, 2014 Anmäl Share Skrivet november 6, 2014 April 2015. Många tack min ärade herre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg