Kyandiman Skrivet juli 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2013 Låt säga att det startade en webbshop som riktade sig in på import av godis, kakor, dricka, samlarprylar osv. från Japan. Vad, enligt er, vore det synd och skam om denna butik inte hade i sitt sortiment? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2013 Pocky förstås. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kyandiman Skrivet juli 3, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2013 Pocky förstås. Ja, Pocky är förstås givet. Tänkte dock mer på förslag på saker som är helt hopplöst att få tag på som privatperson i Sverige om man inte importerar själv för dyra pengar och långa leveranstider. Några förslag? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Lite förslag här då: Kit-kat med flera av de spännande smaker som bara finns i Japan. Ramune i olika smaker. Snygga Bentolådor. Riktig Ramen-nudlar, inte snabbnudelvarianterna som man kan hitta i var och varannan thaibutik. Grönt te. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet augusti 5, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2013 Byttor med miso och umeboshi. Kankse har o göra med var jag bor men jag betalar alltid hutlösa priser när jag väl får tag på de här nödvändiga ingredienterna. Sen är jag en sucker för dricka gjord på svarta sojabönor och har alltid velat pröva dricka med svartrisvinäger i. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 5, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2013 Grönt te.Kallt grönt te i stora PET-flaskor. Ito-Ens "Oi Ocha" är en av de vanligare och min personliga favorit. Lite dyrt att importera kanske. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kyandiman Skrivet september 15, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2013 Hej, tack för de svar som kommit. Som det ser ut nu planerar jag att öppna en fysisk butik i Stockholms innerstad. Återkommer när/om det blir aktuellt (om det nu är tillåtet med reklam här, annars får de som är intresserade höra av sig via PM). Återigen, tack för alla förslag. Fyll gärna på med mer om ni kommer på. Vill ha ett så brett utbud som möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
streckgubbe Skrivet oktober 31, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2013 ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg