Poeten Skrivet juni 10, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2013 http://harukacon.wordpress.com/ Tänkte uppmärksamma Harukacon i Karlskrona i september (7-8), vekar dock inte finnas så mycket info om det förutom plats och datum. Tycker idén med en auktion där man kan köpa och sälja egna grejer verkar spännande, kanske tar med mig några gamla Pokémonfilmer eller något. (Urklipp ur deras Facebooksidas info) Blekingekonventare presenterar stolt: Harukacon 2.0! Blekinges bästa (och enda...) konvent med inriktningen Östasiatisk populärkultur.Årets tema är Street Fashion men vi kommer självklart fortfarande erbjuda det bästa inom anime och manga, cosplay och tv-spel. Den 7:de september drar konventet igång. Det kommer att ligga lokalt i Karlskrona och pågå till den 8:de. Där kommer vi ha allt från anime-visning, modevisning, maidcafé och cosplaytävling, till tv-spelsturneringar och i år även en AMV-tävling!Vill man inte tävla i något kan man ta det lugnt i vårt ritrum eller chilla bland tv-spelen och varför inte köpa lite manga från försäljarna? Vi kommer återigen hålla i en auktion där man får ta med sig sina egna prylar för att auktioneras ut. Vi ses väl där? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Låter intressant, (fan att jag flyttat tillbaka till skåne nu!) får se om jag kan ta mig dit :P (har vänner jag kan sova hos där xD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Låter intressant, (fan att jag flyttat tillbaka till skåne nu!) Det finns ju Crunchycon i Lund om inte annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet juni 13, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Det finns ju Crunchycon i Lund om inte annat. Hade ingen aning om Crunchycon, blir att åka dit sen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Det finns ju Crunchycon i Lund om inte annat. Tack :D ska försöka komma till den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet augusti 28, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2013 Snart dags då! Bara lite mer än en vecka nu :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg