PastelCloud Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Har under en längre tid sökt efter någon som skulle vilja gå med mig till NärCon i år, men alla mina vänner har sagt nej :( Bor i Jämtland och är en 14/15 årig tjej. Skulle helst vilja gå med någon i ungefär samma ålder som mig (Ca 13-16 år) Är det nån som ska till NärCon ensam och vill ha någon att gå med så kan ni gärna mejla mig C: (annat2009@live.se) (Även fast jag inte hittar någon att gå med så kommer jag gå, det är bara det att jag gärna skulle vilja ha någon att gå med ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Skulle gärna vilja gå problemet är att jag bor för långt bort så vet inte om det går tyvärr . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Jag är tyvärr i Japan just exakt under Närcon. Inte för att jag hade kunnat erbjuda dig eskort ändå, men jag hade en liten plan på att fixa med japanska brädspelsrummet under Närcon också. Men nu såg jag ju att det inte gick :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PastelCloud Skrivet maj 10, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2013 Skulle gärna vilja gå problemet är att jag bor för långt bort så vet inte om det går tyvärr . Okej, vad synd! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg