Basara Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Eftersom det är poppis att skapa trådar efter serier så får jag väll ge mitt bidrag men en mycket komisk och oseriös serie, nämligen Galaxy Angel. Inget avsnit är det andra likt, mycket tack vare att det är helt okoncentrerat. Ifrån att ena avsnitten vara apor till att vara stenåldersmänniskor i nästa till överlevnadskurs? Totallt CHAOS!! Och samtidigt fullständigt otroligt roligt och charmigt. 5st tjejer med olika intressen, atribut och hobbies. Allt ifrån matlagning och jäkla tur till vapenintresserad och den som ständigt jagar karlar. För ett gott och långt skratt, se Galaxy Angel!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Riktigt bra serie, så rolig :D Men jag har bara sett till Säsong 3 avsnitt 24.. Vill se mer >___< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet mars 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 tror jag har sett till 26... det finns ju på diverse bittorrent sidor om jag inte minns fel... kolla www.animesuki.com och se om den finns där. Bara att ladda ned och njuta i sådana fall =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag har sett dem 2 första sesångerna men inte den tredje. Jag väntar tills jag kan få tag på alla sammtidigt innan jag ser den. Gillar Forte Stollen i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Mint är ju tuff med hennes hobby som att klä ut sig XD Oj, men Millefeulle (sp?) är hårdast av tjejerna :D Åh vad jag älskar Galaxy Angel, ena stunden är det jätte seriöst sen övergår det till någon oseriöst XD Så ser man ju Dejiko ibland också om man har tur.. Och "-Nyo!" skurkarna :O Jag älskar Studio Broccolis serier :D Så härlig känsla och så sitter de ju ihop på ett skummt sätt, de lånar gärna från varandra, som tex tjuvarna som säger Nyo.. Dejiko säger ju nyo i slutet på varenda mening. Samma som Puchiko säger nyu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Jupp.. Galaxy Angel är redigt bra!! ^^ Mycket underhållande serie på ett bra men lite konstigt sätt!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg