TheAnimeMangaFreak Skrivet april 28, 2013 Anmäl Share Skrivet april 28, 2013 Halloj! Nu är jag i det här läget där jag absolut inte kan hitta en bra Anime som liksom fångar mig. Jag har nu i flera dagar suttit och kollat på flera stycken men som jag tröttnat på efter 3 episoder och jag hatar verkligen när det blir så Men nu så undrar jag om ni har några bra förslag på en anime som ni kanske tycker är riktigt bra? skulle vara tacksam för svar 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet april 28, 2013 Anmäl Share Skrivet april 28, 2013 Det är så svårt att tipsa rakt av såhär utan att veta något om din smak och tidigare upplevelser. Hoppa in i "Ge mig tips om anime" tråden och skriv lite om vad du har sett tidigare samt gillar generellt, kanske länka någon lista ifall du har en sådan också. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2013 Anmäl Share Skrivet april 28, 2013 Japp, det är "Ge mig tips om anime" som gäller, så jag låser denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg