Marbil Skrivet april 20, 2013 Anmäl Share Skrivet april 20, 2013 AMV Hell 6.66 - This is (Not) The End har nu släppts på Youtube och för torrent nedladdning. För alla som inte vet är AMV Hell ett stort projekt där folk skickar in sina egna "roliga" anime sketcher, och därmed en chans att få dessa visade på filmen. Galapremiären visades på världens största amv visning (enligt hemsidan) på Sakura-Con i Washington för ungefär en månad sen. Den mest kända AMV Hell hittills tror jag var AMV Hell 3 som fick över 4miljoner views på youtube Så nu är jag lite nyfiken på om det är någon här som har sett de förra AMV Hells och vad ni har för synpunkter på denna? Själv tyckte jag om den. Kanske inte riktigt lika bra som AMV Hell 3 och 4 men fortfarande njutbar, och den bjöd på några "laugh out loud" stunder. Det som spicade upp det hela ytterligare för mig var att två av mina tre sketcher kom med i filmen^^Länk till youtube: Torrent: http://adf.ly/NEZgJ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 21, 2013 Anmäl Share Skrivet april 21, 2013 20:50 Sceleris är med! ^^ Ärligt talat så trodde jag att AMV Hell var från en grupp och inte att det var en kollaboration., dom hade något eget mini AMV Hell för just inskickade sketcher. Nåja, det funkar det också. Dock så tycker jag att trean fortfarande är bättre. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marbil Skrivet april 21, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2013 20:50 Sceleris är med! ^^ Haha tänkte samma sak när jag såg den! AMV mini och AMV Hell fungerar på ungefär samma sätt. Den enda större skillnaden är att AMV Hell är större och att de försöker ha en högre standarden på klippen. Det varit lite strul med att hitta bra klipp det här året, och det var det introt skulle föreställa:P. Sen det här med att AMV Hell skulle komma från en grupp stämmer delvis då majoriteten av klippen kommer från samma personer ur en viss grupp från amvhell forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 21, 2013 Anmäl Share Skrivet april 21, 2013 20:50 Sceleris är med! ^^ ♪ Skelleris-maaan, Skelleris-maaaan! ♪ Jag minns inte hur många jag har sett. Den första och andra var roliga minns jag, men de som kom senare var besvikelser. Speciellt porrversionen kändes nästan helt poänglös. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg