parkalash Skrivet april 19, 2013 Anmäl Share Skrivet april 19, 2013 Hej börjar min första tråd med att fråga om tips på roliga presenter man kan önska sig själv från Tokyo, har en kompis som är där just nu. Vill ju ha nått som är lite annorlunda men samtidigt nått man kan använda. Det enda ja kommer på är japanskt godis å läsk eller nått sånt sånt. Eller nått från Metal Gear serien kläder eller figurer från de eller från Dark souls. Jag vill inte ha manga eller anime, då ja inte läser japanska, och de är riktigt lätt beställa på nätet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 19, 2013 Anmäl Share Skrivet april 19, 2013 Figuriner är ju klassikern att önska sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet april 20, 2013 Anmäl Share Skrivet april 20, 2013 Ta gärna något som håller ett tag. Det vill inte säga godis och läsk som tar slut efter 5 minuter eller 3 veckor. Något du kan sätta upp på väggen eller en bok med bilder på olika platser med fakta om landet, figuriner som Zimeon sa eller möjligen ett plagg som du själv nämnde. Te-set är alltid guld att ha hemma och bjuda på när man lärt sig servera det "rätt". Vad är du själv intresserad av från landet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parkalash Skrivet april 21, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet april 21, 2013 Vet inte säkert vad jag vill ha som är från själva landet i sig, skulle vara nå slags kläder, kimono då, men de är inget ja skulle komma att använda hemma ändå.. Men jag har skickat förfrågan efter super famicom, och några spel, då de inte kostar speciellt mycket i japan, och klassiska spel utan dialoger såklart. Ut över de lite godis grön kitt katt framförallt, eller nån figur eller nått roligt plagg, lämnar de åt min kompis då ja inte vet vad som finns.. Annars skulle de nog vara kul å få några dumma japanska uppfinningar som man använder i vardagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 21, 2013 Anmäl Share Skrivet april 21, 2013 Annars skulle de nog vara kul å få några dumma japanska uppfinningar som man använder i vardagen. Typ en sån här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg